• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen Andra sidan Andligt/medialt
Tvillingflammor som träffats vid fel tidpunkt?
1 svar

Månmara
2014-05-01
Telepati/drömmar
5 svar

Månmara
2014-04-16
Har du mediala talanger?
1 svar

Zynell
2013-09-04
Astrala resor Djupa funderingar Drömmar Förslag Galaktiska diskussioner Inkarnationer Kvinnligt Kärlek/romantik Manligt Meditation OT Själen/anden Själsfamilj Själsfränder/Soul mates Tvillingflammor - allmänt Tvillingflammor - ande Tvillingflammor - jordiska Tvillingflammor - galaktiska Visioner Övrigt

Om tvillingflammor - twin flames.

De flesta av oss har hört talas om själsfränder eller soul mates som de även kallas. Tvillingflammor är mycket mer än så - de är den ultimata kärleken. Läs mer »

Tvillingflammor och Barn

Det här är ett brett ämne även kallat Jungfrufödsel och fullt genomförbart där många många kvinnor blivit havande trots sin oskuld.Hur det sker? det sker på Astral väg.Det sker mellan tvillingflammor men även andra. Läs mer »

Tvillingflammorna

Den här artikeln skrev jag för en dold sajt för en tid sedan men tycker och tycker den passar bra här inne istället för att ligga gömd på ett dolt forum.Lite kort om flammorna och själsgrupper,det här är bara ett litet skrap på ytan i ett väldigt stort och underbart härligt ämne som inrymmer den absolut högsta kärleken. Läs mer »

Astral Projektion

Astral Projektion är nåt som många funderar över och kan tycka det verkar väldigt svårt men faktum är att astralreser det gör vi allihop under sömnens gång men vi kan även träna upp dom medvetet under vaket tillstånd förflytta oss i tid och rum.Vi kan besöka vilka platser vi vill under vilka århundraden vi vill. Läs mer »

Drömmar, astrala resor och visioner.

Vad har drömmar, astrala resor och visioner att göra med tvillingflammor? Läs mer »

Tvillingflammor - den perfekta kärleken ... eller?

Även om kärleken mellan tvillingflammor är den ultimata så är det också ett helt vanligt förhållande mellan två personer. Läs mer »

Hur vet jag om jag har hittat min tvillingflamma?

Det verkar som om allt fler tvillingflammor hittar varandra. De senaste åren har detta ämne växt explosionsartat, men hur kan du veta med all säkerhet att mannen/kvinnan du har i ditt liv verkligen är din tvillingflamma? Här har du en lista på några av de tecken som du kan stöta på. Läs mer »

Tvillingflammornas ursprung.

Alla har en tvillingflamma, men hur skapas tvillingflammorna? Allt handlar om vår själsliga/genetiska kod. Läs mer »

Visste Du att !

Tvillingflamman kan komma i alla olika former. Dom mest vanliga vi hör om är en fysisk,andlig eller utomjordisk men flamman kan även inkarnera i ett djur som vi känner det där enorma starka bandet till. Läs mer »

Själsfränder och själsfamiljer

Att du möter en själsfrände under ditt liv är mycket troligare än att du möter din tvillingflamma. I din här artikeln förklaras varför. Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• Intuitionsövning 16/12 2019.
  • krabbor
  • Tarot of the Golden Wheel.
  • Skriva anställningspapper och nyligen plussat
  • Tibetanska dödsboken som musik
  • Valp gillar inte promenader?
  • Jag förstår inte
  • En månad kvar till miljözon på Hornsgatan
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen