Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1762 ggr
Dannita
11/2/18, 5:40 PM

Själsfränd eller tvillingsjäl?

Hej. Jag måste hör vad andra tror om mig och en kille som jag träffade för ett år sedan. Har aldrig varit med om något liknade innan och vet inte alls vad det är för något. Allt började när jag såg hans namn nedskrivet om att han skulle ha praktik på mitt jobb. Jag kände att det är nått med hans namn och jag satt bara och kollade på pappret med hans namn på flera gånger om, men kunde inte förstå varför. 

När han och jag träffades för första gången fungerade det bra med än gång. ganska snabbt hade han och jag en bra connection. Kände 2: eller 3:e dagen att han är en keeper på alla sätt och vis och att kan gå hur långt som helst med det han verkligen vill syssla med/brinner för. 

Han och jag började ganska snabbt prata om massa olika saker som jag knappt har prata med någon av mina kompisar med. Jag och han kunde känna av varandras humör nästa med en gång och jag upplevde det som att han och jag stärkte varandra. Jag kände att kunde verkligen vara mig själv med honom. Både han och jag är HSP, och en dag frågade jag honom bara rätt ut om han är en HSP. Den frågan flög bara ur mig. Han blev jätte förvånad, nästan chockad, över att jag frågade honom om han var det. Har ALDRIG frågat någon om detta och han och jag pratade om det.  

Han och jag vekar ha samma smak i många saker, film och musik mm, han verkade bli jätte förvånad, ha liknande åsikter och tankar om väldigt mycket. Han och jag  kunde också sitta och garva åt allt och inget, hade det jätte roligt tillsammans. Har aldrig haft så kul med någon student innan.  Under praktiken var han och jag med om massa underliga möten med andra människor och han och jag fyllde i varandras meningar när "vi" pratade om det.  Han har även lärt mig en massa olika saker på alla sätt och vis. 

Skillnaden mellan oss påminner om ying och yang, lång och kort, mörkhårig och ljushårig, ljusa ögon och mörka ögon, åldersskillnad på 9 år, helt olika bakgrunder gällande uppväxt och barndom(kärnfamilj vs ensamstående förälder och mycket svåra och tråkiga saker). Jag saknar honom jätte mycket nu och jag tänker på honom hela tiden. Så vad är var det/är det??

Annons:
P.O
8/17/20, 5:39 PM
#1

Din tvillingsjäl.

Upp till toppen
Annons: