Annons:
Etikettsjälsfränder-soul-mates
Läst 2654 ggr
Anmaka
2018-09-16 02:42

Är han min själsfrände/tvillingsjäl?

Finns en man som är 20 år äldre än mig. Vi har bott grannar i några år. Första gången jag la märke till honom var sommaren 2015. Det var egentligen inget speciellt som hände just då mer än att vi fick en speciell ögonkontakt. Det var som att allt omkring försvann. Sedan var det så varje gång vi stötte på varandra. En djup ögonkonktakt. Tänkte aldrig så mycket på det just då, han var inte direkt min typ dels utseendemässigt och dels att han är så mycket äldre. Dessutom var jag i ett stadigt förhållande med två barn. Men 2017 hände något. Varje gång jag såg honom så kände jag en magnetisk dragningskraft mellan oss. Han fanns helt plötsligt ständigt i mina tankar. Hösten 2017 visade det sig att han arbetade på samma arbetsplats som mig fast på en annan avdelning. Vi råkade på varandra på ett uppdrag via arbetet. Båda var lika förvånade av att vi träffades där. Vi arbetar inom vården. Sedan, i januari 2018 bytte jag avdelning som senare började ha ett samarbete med hans avdelning. Vilket betydde att vi ofta råkade på varandra i arbetet. Vi började snacka mer med varandra och märkte vilken kemi vi hade. Innan dess hade vi bara hälsat på varandra. Ibland inte ens det, då bara "fastnade" vi i varandras ögon och fick liksom inte fram något att säga. Han tittar på mig på ett sätt som ingen nånsin har gjort och så här starkt som jag börjat känna för honom har jag aldrig gjort för någon. Men vi har aldrig berättat för varandra vad vi känner. Det känns precis som att våra ögon säger det vi vill säga. Allt har varit komplicerat iom att jag haft förhållande, som dock är slut men vi bor fortfarande ihop. Jag skulle verkligen vilja veta hans uppfattning av det hela men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig utan att verka helt knäpp. Jag kanske bara inbillat mig? Hur vet man? Vi har även samma intresse, han har två barn och han har liknande drag i ansiktet som mig, bruna ögon som jag. Ibland får jag ett "rus" i kroppen och får tankar om att jag snart kommer se honom för att nästa sekund så står han runt hörnet. Jag skulle verkligen vilja höra andras erfarenheter i detta ämne. Vad tänker ni om mitt inlägg, är det en vanlig förälskelse eller något annat ?Hur träffade du din själsfrände? Hur såg ert möte ut? Jag vill veta allt!

Annons:
Goddess of Light
2018-09-27 11:44
#1

Hej Anmaka!

Du har med all säkerhet träffat din twin flame, alternativt en mycket stark soul connection. Det som du berättar stämmer väl in på hur man upplever detta möte, bl.a. att allt förvinner runtomkring, du känner hans närvaro precis innan du ser honom, har inga ord i hans närhet och en stark dragningskraft , synkronisitet i era möten och allt annat du beskrev..Jag behöver connecta in lite mer med er energi för att avgöra säkert, men får verkligen den känslan. Du är i början på en extraordinär inre resa, både känslomässigt, mentalt och spirituellt. Den här relationen är inte av denna värld (vilket brukar kallas den tredje dimensionen - 3D), utan är på själsnivå (5e dimensionen- 5D- och högre), vilket gör att ni får kontakt med er själ genom varandra - och allt som er själ bär på och vad er själ har för högre mening. Ni får också kontakt med allt som ert ego bär på, den del av er som levt här på jorden många många livstider och bär på olika upplevda trauman - allt detta innebär en omtumlande fantastisk, underbar och också utmanande resa! Om du vill veta mer så har jag en del info på min hemsida och även gratis webinars för twin flames :-). Jag är själv twin flame och arbetar som healer, och del av min soul mission som divine feminine twin flame är att hjälpa andra twin flames <3. Här hittar du stöd och info från mig :-):

YouTube:Goddess of light healing

http://www.goddessoflighthealing.se

Facebook: Goddess of light healing

Instagram: goddessoflighthealing : https://www.instagram.com/goddessoflighthealing/

Info om gratis webinars på instagram: twinflames_sverige: https://www.instagram.com/twinflames_sverige/

Ljus och värme, Susanna

Upp till toppen
Annons: