Annons:
Etikettsjälsfamilj
Läst 1228 ggr
DaniellaPetersson
7/15/18, 6:30 PM

Tvillingsjäl??

Hej! Jag kanske inte skriver på rätt sajt men I’ll give it a try. Blev tidigare idag bjuden på fika hos en vän som skulle ha lite sällskap över. Min vän presenterade mig för en kvinna i samma ålder, lämnade oss där för att prata. Vi upptäckte att vi nästan har allt gemensamt, från sport till litteratur, fritid, barndom, vänner, samma erfarenheter, vi båda har tidigare jag en svår uppväxt som stämde identiskt till den andres. Det kändes som en spegelbild av mig själv, jag har aldrig tidigare mött en sådan lik person, allting stämde! Hon sa själv att vi är som en och samma person i två kroppar! Jag vet inte vad man kan kalla detta? Det är bara helt otroligt, hon är som en del av mig. Ingen attraktion på det romantiska sättet kände jag, bara en likhet och kontakt. Några tankar?

Annons:
[11:11]
9/2/18, 5:57 PM
#1

Hej, DaniellaPetersson. Det kan inte vara så att det är din tvillingsyster då er relation inte är sexuell? Bara en känsla.

Goddess of Light
9/11/18, 5:51 PM
#2

Hej Daniella, ni kan vara twin flames fast relationen inte är sexuell. Det som avgör är känslan inom er, mer än de yttre likheterna, samt en stark dragningskraft. Twin flames reinkarneras samtidigt för att utföra  en uppgift för att få människor att må bättre, därför är relationen omöjlig att motstå. Om ni är twin flames kommer ni förmodligen ha kontakt livet ut. Men jag får ockå känslan twin souls, som föregående :-)/Goddess of Light healing

Upp till toppen
Annons: