Annons:
Etikettandra-sidan
Läst 1109 ggr
kamjal#
2017-12-25 11:08

i livet och i döden

jag  bodde i stockholm på 80 -talet  "träffade "på en underbar tjej   ….men jag pratade aldrig med henne,     var på min stamkrog , där hon kom in, och skrämde mej, med sitt glada leende, blev nervös, drack upp mina öl , och skyndade därifrån

fick problem eferåt fick utslag i huvudet, som jag hade i många år efteråt,  tappade  håret på hjässan,   flyttade hem och många år senare, blev jag andlig, och fick många utomjordiska och andliga kontakter,  så för ett tiotal år sedan, sade andekontakterna. att tjejen dog i en bilolycka,   jag kallar henne blenda för hon förbeändade mej.   trodde tidigare att min guid kamjal var min tvillingflamma. men nu vet jag att det är blenda,   hon blev en ängel, och kom till nordic aliens   vi pratar nästan dagligen, och har andlig halvfysisk kontakt,   såg henne för några år sedan i en andlig syn,   som jag skrivit i min blogg…………..

en liten andlig stund med alien blenda

Posted on april 12, 2013

en andlig stund med alien blenda

 en syn för gudar………blenda min ängel står på knä i soffan med sitt sköte vänt mot mej.hon tittar på mej och ler förföriskt. så föder hon fram tre små kamjalar i söta små vita kjolar de springer och öppnar dörren och springer ut i skogen.så föder hon fram en kerub.den runda lilla kerubängeln springer ochså och sätt…er sej under taket i ett hörn i köket. där sitter den och vakar över hemmets frid……….blenda och hennes manliga kamrat är av nordic aliens……..men jag kallar henne min ängel…….när jag behöver mental kraft. säger kamjal att de är starkare än hon.

det är först nu jag förstår att det är blenda, som besöker mej och visar sej, hur hon kommit i kontakt med nordic aliens vet jag inte,   kunde aldrig förstå att de var så lika som tvillingar,   men det är samma blenda , i livet , som i eftervärlden

Annons:
kamjal#
2017-12-25 12:27
#1

om hon inte var en alien som gick i stan

Upp till toppen
Annons: