Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 2963 ggr
ssangiss
2017-02-14 11:14

Otrogen tvillingsjäl

Jag är säker på att jag har träffat min tvillingsjäl men han har varit otrogen mot mig med 5 olika tjejer. Hur hanterar jag detta?

Annons:
Niklas
2017-02-14 11:18
#1

Glöm honom.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Honestyisdead
2017-02-14 11:20
#2

Det är definitivt inte din tvillingsjäl om han varit otrogen. Så jag håller med Niklas!

ssangiss
2017-02-14 11:24
#3

Han har dessutom sagt att det är mitt fel för att jag aldrig har litat på honom. Det började med att jag drömde varje natt att han var otrogen men han har blånekat i tre år och försökt berätta för mig att allt handlar om tillit. Fått mig att tro att jag inte kan lita på mina instinkter. Häromdagen kom allt fram och han grät som ett litet barn. Men jag känner ändå att han är min tvillingsjäl? Har sett samma nummer om och om igen på klockan sedan jag träffade honom.

Honestyisdead
2017-02-14 11:26
#4

Vad du än ser honom som så respekterar han varken dig eller ert förhållande. Visa dig själv respekt och lämna honom.

ssangiss
2017-02-14 11:27
#5

Vi har en son tillsammans…

Agafia
2017-02-14 11:33
#6

Så länge du stannar kvar så fortsätter han att svika dig , inget bra exempel för etta barn . Se till att du och barnet får ett annat boende om inte din partner flyttar ut . Ni kan ha delad vårdnad om barnet , det är inte bra för ett barn att vara i en ansträngd miljö där föräldrarna inte är sams .

Annons:
Honestyisdead
2017-02-14 11:38
#7

#5 Ännu större anledning till att lämna.

[Vandrar med Wolf]
2017-07-03 17:33
#8

Nu är tråden ganska gammal men jag säger som dom andra om du läser,glöm honom och lämna snabbt  och omedelbums😕

En tvillingflamma / tvillingsjäl är aldrig någonsin otrogen och tänk på din son främst för sonen ska inte ta skada och lida av ett förhållande som redan är dömt genom otrohet för det skapar obalans och oro hos din son och det är nåt inget barn ska behöva uppleva och ta in för barn tar på sig skuld så himla lätt.

Hårda ord jag vet men dom är sanna och är det verkligen tvillingen du mött så behandlar tvillingar aldrig varandra så här,man är helt enkelt inte otrogen utan man är ett med varandra i alla lägen och på alla plan .

Det är också som så att sällan sällan sällan inkarnerar vår tvillingsjäl samtidigt så att möta varandra i fysik form är nästintill stört omöjligt.

Dra dig ur och hitta nån som är bra för dig och din son tillsammans och som ger trygghet och inte är otrogen för är mannen  eller kvinnan otrogen i ett förhållande så är han/hon  också otrogen mot sina barn.Var rädd om dig och sonen ❤️

[11:11]
2018-09-01 19:19
#9

Hej, ssangiss. Jag har ingenting mera att säga… förutom att det är för jävligt. Du förtjänar en man som kan ta hand om dig och din älskade son.

P.O
2019-03-31 17:33
#10

0# ssangiss det finns INGA otrogna tvillingflammor, han är helt säkert en själsfrände och själsfränder träffar man igen i nästa liv som man känner igen den här personen från förr i tiden/tidigare liv. Googla på skillnaden mellan tvillingsjäl och själsfrände.

Upp till toppen
Annons: