Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1088 ggr
[Amun-Ra7]
1/4/17, 7:38 AM

Tviling

Hej. Det värkar som om dena sida är mer eller mindre död. Jag skriver här ändå då jag behöver skriva av mig. Jag har börjat känna in min själsgrupp just nu, lära kännavderas energier och deras väsen. Det roliga är att de är väldigt lika mig, i alla fall energi mässigt. Även en liten del utseende mesigt. Jag vet att min tviling är där ute någonstans. Jag känner mig dock inte redo för att möta honom på ett romantiskt plan. Jag förstår att jag själv har blockat ut många minen från för just av den anledningen att jag inte årkar hantera dom. Jag har dock mina andra familje medlemar och andra själsgrupper som står så nära att dom nästan kan kallas för *kusin* grupper. Jag tror inte själv att det är meningen att alla ska träffa sin tviling även om vi/ni inkarnerar samtidigt. Det finns ofta svåra hjärtesorger i bagaschet som någon av er/os har orsakat den andra. Deta måste läka innan ni får en bra relation ihop. Ni/Vi kan även vara fiender. Det händer till och med att vi/Ni måste döda varandra. Det har inget med ni inte älskar varandra. Det går alltid att laga en tviling eller själs grupp relation, men det kan ta tid.

Annons:
Upp till toppen
Annons: