Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 5969 ggr
anitabirgitta
2016-07-06 10:36

När din Twinflame är med någon annan

När twinflame är med någon annan. Många ställer frågan "vad gör jag om min twinflame är gift"? det enkla svaret är ingenting. Det finns en anledning till varför din twinflame är gift eller är i en relation. Samma sak gäller för människor vars Twinflame förkastar dem på något sätt eller "springer iväg". Antingen de inte är redo att arbeta med de frågor som behövs för er båda att förena vid den här tiden, eller det kan vara så att ni har båda träffat bara att tända eld i varandra för att starta processen med att bli upplyst, eller helt enkelt inte tänkt att vi kommer, tillsammans vid denna tidpunkt. Som frustrerande som det kan tyckas, måste du förstå att Twinflame är den fysiska utförandet av källans kärlek. Kärlek är hela orsaken bakom skapandet av Twinflame. Därför skulle sann Twinflame aldrig mötas om deras förening var att orsaka smärta till en annan person. För att fullfölja en affär, eller för dig eller din tvilling att lämna den person du / de är i ett förhållande med skulle det vara ett beslut av ego, och sann Twinflame aldrig möts när de drivs av ego. Om du eller din Twinflame är redan i en romantisk relation, du / de måste stanna i detta förhållande och hedra den person som du / de är med, såvida det inte finns kränkningar i relationen på något sätt. Den person som du eller din tvilling är med är mest troligtvis en själsfrände och därför förhållandet är också viktigt och förtjänar att hedras som sådan. Oroa dig inte, när är dags för dig att förena, ingenting kommer att hålla dig från din Twinflame. Jag vet att det gör ont nu, men i slutändan kommer du att vara med din tvilling. Din kärlek för varandra kommer aldrig dö. Förstå att det finns skäl till varför du inte är avsedda att vara tillsammans vid denna tidpunkt. Ha tålamod och vet att med tiden kommer allt att fungera. Källan har gjort en plan med er båda (din själ kontrakt) och du måste lita på det som ni båda var överens om  planen innan vi kom till detta liv. Det är lika viktigt att hedra den person som är din tvillingsjäl och älska och vem älskar din dubbla lika mycket som du hedra anslutningen och kärlek du känner för din tvilling. Du ska lita och veta att Twinflame kärlek är den starkaste kraften i universum.

Min blogg!

Annons:
Upp till toppen
Annons: