Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1533 ggr
gudilondon
2015-10-01 00:29

Tvillingflammor?

I lördags var jag på en föreningsfest. Det var mest par där men några enstaka ensamma. 

Denne man fick syn på mig redan när jag steg in genom ytterdörren. Han "kände" någonting och följde efter mig upp. När vi hängt av kläderna gick vi båda in i rummet där vi skulle äta.  Har du inte heller något sällskap? frågade han. Och så satte vi oss tillsammans. Han har idag berättat att han kände min själ redan nere vid dörren. Däremot så kände jag inte så starkt, utan det var inte förrän vi stod på gatan och väntade på taxi, DÅ tände jag "alla mina lampor.

I kväll har vi träffats först på ett möte, då han inte kunde låta bli att lägga armen om mig. Och jag njöt så av detta så jag kom av mig helt. Jag kände att jag förenades med honom bara med att vi satt så nära och att jag lade huvudet mot hans arm, Jag var hemma!

Han har förklarat att han inte har förstått vad som händer, allting händer så snabbt och vi kan bara följa med. Finns inget annat alternativ. Vi tycker väldigt lika om det mesta men vi har också motsättningar i åsikter. 

I kväll, alltså andra gången vi träffas, hand följde med mig  upp och vi snackade om och själva och vara barn. Vi har båda många förhållanden bakom oss och har varit sökande. Innan vi skulle skiljas åt så kramades vi och då hände det något alldeles underbart. Vi kunde inte släppa varandra , vi bara njöt , 

Detta är konstigt och det vill jag ha en förklaring på:  När han hade gått så gick jag här och det var som om jag inte rörde vid golvet.  Och så plötsligt känns det som mitt kronchakra öppnar sig och jag nästan grät. -  Vad hände?

Annons:
HellaBella76
2015-10-01 21:20
#1

Wow!! Det låter fantastiskt härligt.. helt klart hände nåt väldigt speciellt när ni möttes, kanske det var era inre väsen som förenades o blev ett.. :-)

gudilondon
2015-10-04 12:12
#2

Det är helt fantastiskt! Vi träffades i fredags trots det inte var meningen, och vi kan helt enkelt inte vara ifrån varandra. 

❤️

HellaBella76
2015-10-05 13:28
#3

Låter underbart! Lev i nuet.. Njut! :-)

soulville
2015-11-22 19:37
#4

Befinner mig mitt i dansen igen med min flamma. Vi har dansat till och från varandra i 3 år nu. När vi träffades första gången så blev det ett så starkt möte att vi repellade varann direkt.. Men efter en vecka så plingade det till i knoppen och jag ville träffa honom igen. Vi har dansat många gånger nu så jag känner igen mönstret, vi dras till varandra hela tiden och då jag är medial och klardrömmare så blev mina förmågor genast förstärkta efter vårt möte. Jag drömmer om honom och då vet jag att han kommer, jag kan nå honom själsligt korta stunder och då dröjer det inte lång tid innan han hör av sig. Jag har inte förstått vad vi har för karma bindning till varandra förrän jag frågade ett medium… Så jag kollade upp Soulmates och snubblade in på tvillingflammor… Då föll alla bitar på plats! Jag utvecklas andligt fortare än honom och han är väldigt kantig i sin tro, kan inte se mer än synapser, kött och blod.. Ser inte bortom som jag gör nu. Jag måste dansa ifrån honom nu för att åter läka eller att finna en till pusselbit hos mig själv som jag saknar.. Just nu är det egot som jag måste jobba med, samtidigt som han jobbar med detsamma fast på ett helt annat sätt. Han söker och ger till världen det som han är bäst på och jag måste förstå att det är hans resa och kall som han måste göra. Det innebär att jag måste övervinna min svartsjuka (egot) jag kommer aldrig kunna få ha honom i mitt liv som partner då våra energier är för starka för att leva tillsammans. Jag känner stor sorg idag då jag vet att jag åter går in i en period då det kommer kännas som att jag blivit amputerad på en viktig kroppsdel… Ändå så känner jag långt inom mig hopp att vi kommer träffas igen när vi lärt oss det vi behöver för nästa träff… Det kan dröja… 8 månader är det längsta vi dansat från varandra…

Upp till toppen
Annons: