Annons:
Etikettsjälen-anden
Läst 1071 ggr
[Eypril]
9/20/15, 12:32 AM

Tvilinsjäl

Hej hej. Jag har funderat länge på deta tema och jag har kommit på lite saker. För det första så vet jag att min själ är en man. Då den alltid är en man när jag har andliga drömar. Men det roliga är att min tvilingflama är också en man. Och jag vet att vi är tvilingflamor och båda våra själar är men. Jag vet även att alla i min själsgrupp bara är bestående av men. Och de har alla en manlig partner. Deta inäber alltså att det inte stämmer att tvilingsjälar alltid är bara man/kvinna. De kan också vara man/man och kvinna/kvinna. Deta skulle stäma bra igentligen då tex änglarna inte skulle få barn. Och de skulle ju ändå ha någon att älska så då skapade han dom som Gay. Jag känner också till att man har flera själar ute inkarnerade samtidigt. Deta inäber ju alltså att du har flera potentiella tvilingflamor. Någon av dom kan ju finnas på jorden. Men sanningen är också den att tex jag aldrig skulle nöja mig med någon annan en min tvillingsjäl då jag älskar mig själv så mycket. Och jag som en man Gud vad läckert 😉 haha ne men jag skulle vilja höra era tankar om saken.

Annons:
Upp till toppen
Annons: