Annons:
Etikettandligt-medialt
Läst 1342 ggr
Månmara
4/25/14, 7:52 PM

Tvillingflammor som träffats vid fel tidpunkt?

Hej,

Jag skulle vilja ha lite hjälp från er som kan det här med tvillingsjälar osv. Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag inte mött min tvillingflamma ännu, men det kan ha varit önsketänkande. Det finns en man som jag har väldigt komplicerade känslor för. Det är väldigt starka känslor, jag kan inte beskriva dem på ett annat sätt än att jag hatar honom lika mycket som jag inte klarar av att inte vara nära honom. Han och jag var väldigt nära kompisar i fem år innan saker och ting verkade gå käpprätt åt helvete och jag var tvungen att bryta vår kontakt för jag orkade inte mer. Vi var båda själviska och alldeles för stolta samtidigt som vi egentligen inte mådde särskilt bra inuti med oss själva. Vi har inte talat på ett år och i ett helt år har jag mått hur bra som helst och har inte tänkt på honom en enda gång. Men för ungefär en månad sedan så drömde jag om honom och då var det som om kaos utbröt bland mina känslor. Jag mår nu jättedåligt inombords i och med att jag saknar honom så mycket, men hatar honom precis lika mycket och jag undrar om det kan vara så att vi är tvillingsjälar eller dylikt? Han och jag hade en mental kontakt, vi visste vad den andra tänkte på och jag har aldrig känt mig så hel som med denna människan trots att vi inte hade en kärleksrelation där vi var tillsammans, utan bara vänner. Är det möjligt att utifrån vad jag beskriver så kan vi vara själsfränder eller tvillingflammor bara att vi inte var redo för varandra?

Jag är väldigt nyfiken på vad ni har för tankar och åsiker!

/Månmara

Annons:
[Starship]
5/1/14, 10:10 PM
#1

Det är ganska svårt att svara på om han skulle vara din tvillingflamma eller inte då det är bara du själv som vet svaret.. mina tankar är att det som skulle tala emot det är att ni var bara vänner. Som jag har förstått det så är det en sådan stark attraktion mellan tvillingflammor så att det är ganska svårt att bara förbli vänner.

Sedan så är det väl så att oavsett om man träffar sin tvillingflamma eller en själsfrände och inte mår så bra inuti så brukar det inte sluta så bra.. tvillingflamman är ju en del av en själv och tycker man illa om sig själv eller har dålig självkänsla så kan det bli en väldigt jobbig situation.

Varför känner du sådant hat mot honom om jag får fråga?

Upp till toppen
Annons: