Annons:
Etikettandligt-medialt
Läst 1844 ggr
Månmara
3/12/14, 5:49 PM

Telepati/drömmar

Hej, jag har (tyvärr) inte träffat min tvillingflamma ännu, men vill väldigt gärna. Undrar ifall det är möjligt att ta kontakt med sin tvillingflamma (som jag ännu inte mött) telepatiskt, eller nånting bara för att låta honom veta att jag finns här? Har det hänt förut att folk som inte har träffat varandra har talat med varandra telepatiskt och sen mött varandra? Kanske till och med drömt om varandra innan de träffats? Har precis börjat bli nyfiken på denna sidan, så vet inte så mycket om tvillingflammor än. Vore tacksam för svar och teorier :)

Annons:
Zynell
3/12/14, 8:44 PM
#1

Telepati är fullkomligen möjligt. Min flamma är telepatisk så jag brukar prata med honom, men jag kan ännu inte höra honom. Han brukar istället svara i mina drömmar. Och i drömmar är ett utmärkt sätt att upptäcka varandra på, om man till exempel drömmer om samma person om och om igen. Då är det troligtvis flamman det handlar om. Min flamma visar sig till och från i mina drömmar.

Månmara
3/16/14, 12:55 PM
#2

Ok tack för svaret :) Gjorde mig klokare!

Gaula
3/25/14, 12:23 PM
#3

Vilka metoder finns det för att hitta sin flamma? Jag är också ny här på sidan.

ALPHIRA
4/16/14, 9:02 PM
#4

Månmara och Gaula.

Jag själv blir ständigt förvirrad när man talar å ena sidan om sin tvillingflamma och å andra sidan om sin själsfrände.

Har läst några böcker angående detta men blir inte övertygad år det ena eller det andra hållet…

"Dom" nämligen säger att det oftast är så att ens tvillingflamma föds inte hit samtidigt som vi. Det händer men sällan.

Däremot vår själsfrände kan var "den rätte" för oss i detta liv -en passionerad och ofta stormig relation…pga karma…

ALPHIRA
4/16/14, 9:05 PM
#5

Twinflamewolf har tagit påsklov. När hon kommer tillbaks kan hon troligen ge oss lite klarhet i frågan. Ännu en gång 😉

Annars kan ni också kolla på trådarna på vänster sida på olika sajter, det finns mycket skrivet om tvillingflammor/själsfrender.

Upp till toppen
Annons: