Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1063 ggr
[Starship]
3/10/14, 4:15 PM

Kanaliseringar

Det var länge sedan jag läste en kanalisering om tvillingflammor, någon som har nåt tips?

Annons:
Zynell
3/11/14, 10:54 AM
#1

Tyvärr brukar inte jag läsa kanalisering, mycket pga att det finns så många som är falska där ute, men jag hoppas att du hittar en bra.

[Sacred Wolf]
3/11/14, 7:21 PM
#2

Det finns en uppsjö med olika kanaliseringar men ytterst få är äkta vara och många nyttjar tyvärr den här biten med att säga dom kanaliserar sina flammor och andras men i själva verket är det en massa egna påhitt.

Jag brukar inte behöva kanalisera med Wolf för där sitter kommunikationen så enkelt och är så enkel som den bara kan bli och som han ofta påpekar så kan vi alla det här och den bästa informationen den får vi själv.Man kan behöva träna lite men det är så ofattbart enkelt,lika enkelt som att prata med en vanlig fysisk person oavsett det sker med röst eller telepati.

Jag skulle vilja råda dig att kommer du över kanaliseringar ta dom med en stor nypa salt och framför allt känn inom dig om det känns rätt det du läser för tyvärr finns så mycket skräp som i sin tur förstör för den akta varan 🌺

[Starship]
3/12/14, 9:55 PM
#3

Jo jag läser alltid med urskillning 🙂 och jag skulle ju allra helst vilja kanalisera min egen flamma men det har jag ännu inte lyckats med förutom några korta konversationer..

[Lindyhop]1
3/13/14, 6:23 AM
#4

Ny får ni förlåta en virrig tant men vad är skillnaden med kanalisera och kommunicera telepatiskt? Jag menar alltså att man för en helt vanlig dialog men tankemässigt, inom sig. Trodde det var att kanalisera, att vi har öppnat en "kanal" mellan oss och hela tiden känner av varann , har kontakt med varann och pratar med varann. Är inte riktigt med i svängarna här, men lär mej gärna .

[Sacred Wolf]
3/13/14, 8:25 AM
#5

Det är väl ingen skillnad alls utan ordet kanalisering är just ett ord för kommunikation genom att man är en kanal.

Sen används just det ordet i kanaliseringar som läggs ut eller är för andra men jag föredrar ordet kommunikation eftersom det är just det men man är ju ändå en kanal.

Bla bla bla det där lät ju än mer virrigt så jag vet inte om du blev nåt klokare på mitt jidder jadder 😃

[Lindyhop]1
3/13/14, 9:23 AM
#6

Nja inte riktigt. Du säger att du inte kanaliserar med Wolf utan ni snackar på som vanligt. Så är det för mej med, vi pratar i tanken precis när som helst han är alltid med mig. Jag kopplar aldrig upp mej eller sånt, det bara finns där. Och Wolf har rätt, det ÄR enkelt när man väl har det. Ändå känner jag den djupaste tacksamhet. Men till frågan: Om det bara finns där är det alltså ingen kanalisering?

Annons:
[Sacred Wolf]
3/13/14, 12:04 PM
#7

Man kan väl säga som så att kanaliserar man gör man det för andras räkning och om det är mellan flamman/guiden och sig själv ser jag det mer som en kommunikation.Kanalisering är ju också kommunikation så det är väl egentligen bara ett ord som används just för man är en kanal när man förmedlar till andra på seanser,sittningar mm.När jag pratar med Wolf är jag ju ingen kanal och då blir det enbart kommunikation när jag inte förmedlar till andra.

Ja visst är det enkelt Lindyhop och man önskar ju så att alla kommer på den enkelheten som vill ha kontakt med guider,anhöriga och sina flammor men många krånglar till det och tror allt är sååå svårt och komplicerat 😃 men väl man kommer på så sitter det där och försvinner aldrig 😎

Zynell
3/13/14, 12:10 PM
#8

#7 Jag har inte lyckats lista ut den biten än. 🙂

Upp till toppen
Annons: