Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1159 ggr
[lillalollo]
2014-03-03 08:02

Om du mår dåligt, mår denna då dåligt?

Jag har läst om att det skrivits att när den ena flamman mår dåligt mår den andra dåligt. Och så även glad eller arg. 

Även om man inte funnit varandra kan det fortfarande vara så?

Jag tror inte jag har någon flamma. Det känns inte som så. Jag har inte stött på någon flamma. Många själsfränder roligt samt en tvillingsjäl men tvillingflamma. ahah..(skakar på huvudet)

Jag har mött många i andra världar. Men ingen tvillingflamma. Därför tror jag inte jag har någon. Kan det vara så?

Annons:
Zynell
2014-03-03 10:46
#1

Ja, flammor kan känna av varandras känslor och påverkas av dem. Jag föreslår att du läser artikeln "tvillingflammor och känslor".

[lillalollo]
2014-03-03 15:20
#2

tack för svar….

Har funderat på det mycket. Samt även om man inte är inkarnerad. Är man inte ande då? borde det inte vara  enkelt då endå?

Zynell
2014-03-03 15:27
#3

Jag förstår tyvärr inte riktigt din fråga.

Zynell
2014-03-03 15:29
#4

Men om jag tror rätt angående vad du menar så visst är vi alla ande i grunden, men vi begränsas av till exempel den värld vi hamnar i. Jorden är ett väldigt bra exempel där nästan all kunskap om vem/vilka vi är tas ifrån oss när vi inkarnerar här.

[lillalollo]
2014-03-04 07:09
#5

jo var lite det jag menade. Om man inte är inkarnerad någonstans då är man väl ande. Som alla andar som finns omkring oss. Och kan man då samtala med dom varför kan man inte finns tvillingflamman då? Däremot tror jag att det e svårare om tvillingflamman är inkarnerad på jorden. För då blir det svårare och få kontakt.

[Thot]
2014-03-04 18:30
#6

Det är väldigt olika Saga en del har telepatisk kontakt med flamman om dom båda är i fysisk form andra inte men känslorna dom delar vi konstant även om båda är inkarnerade så känner vi av varandras känslor.Wolf och jag blev inte inkarnerad samtidigt och vi tror inte på flera liv utan att vi lever endast ett så den biten har jag ingen erfarenhet av och kommer ej att få men vet att oavsett man är i andeform eller fysisk så känner vi av varandras känslor konstant.

Inte så konstigt med tanke på dom enorma gränslösa kärleksband vi har med tvillingflamman,band du aldrig kan finna med någon annan själ,det är svårt att beskriva och sätta i ord och väl man möter flamman så drar krafter igång  som man aldrig någonsin vart med om förut både med känslor och den totalt föreningen.Allt bara faller på plats.

En flamma har du som oss alla andra det kan jag garantera 😎

Annons:
[lillalollo]
2014-03-06 14:52
#7

ja, jag får väl intala mig själv det.. Kan det va så att denna undrar det samma just  nu i detta läget…vart finns du? lite romantiskt tycker jag. :)

Upp till toppen
Annons: