Annons:
Etikettkärlek-romantik
Läst 969 ggr
Zynell
2014-02-10 12:35

Mysiga känslor.

Det här är nog det mysigaste som finns! Du håller på med ditt och datt och så plötsligt svämmas du över med de mest underbaraste och mest kärleksfullaste känslorna du någonsin känt! Jag bara njuter varje gång jag upplever det. 😃❤️ Man vill bara mysa ihop sig då och krama om sig själv inifrån, hur konstigt det än låter! haha!

Annons:
Twinflamewolf
2014-02-11 08:35
#1

Visst är det mys pys på alla vis och Wolf läste det här samtidigt med mig så nu stormar det kalla vindar kring mig.Han brukar säga han leker hela havet stormar när han jäser och mår bra så vi är fler som tycker det här är kalas mys 😎

Men nu tror jag han får ge sig lite för nu börjar jag frysa😃bara för det tar han i ändå mer den lille retstickan😂han är då bara för go❤️

Zynell
2014-02-11 13:52
#2

haha men så gulligt! 😃

[Starship]
2014-02-11 21:03
#3

Förstår precis vad ni menar 😃 ibland är det inte så lätt att låtsas som ingenting när man är omgiven av andra människor.. 😊

Twinflamewolf
2014-02-11 21:37
#4

Jag låtsas aldrig som ingenting utan lever helt öppen med min flamma,lär man känna mig får man Wolf på kuppen allt annat vore helt uteslutet 😃 så den biten slipper jag och min omgivning har vant sig efter alla år att han finns med och att vi pratar så gott som jämt ❤️

Sen kan jag väl tycka att i vissa sammanhang behöver han inte skämta med mig som i kön i butiken då är det bra svettigt att hålla minen men det där nyttjar han så gärna och får så himla kul på kuppen 😃

Dom är bra härliga våra flammor 😎

Upp till toppen
Annons: