Annons:
Etikettastrala-resor
Läst 1364 ggr
Zynell
2/5/14, 9:49 PM

Gåva från ärkeängeln Michael.

Drömde förrgår natt att ärkeängeln Michael besökte mig tillsammans med sin tvillingflamma! Det var inte första gången jag fick besök av honom. Det var lite oväntat, men spännande. 

Jag befann mig i ett rum. Han stod nära mig och var väldigt exalterad av någon anledning. Glädjen verkligen sken rakt igenom honom.

Framför mig fanns ett bord. På bordet fanns min laptop.

"I will give you a gift", sade Michael och hällde ett vitt pulver över mitt tangentbord. Jag smakade på pulvret. Det var väldigt sött och jag kan fortfarande minnas hur det smakade. Det var väldigt verkligt! Kunde verkligen känna sötman i min mun under drömmen.

Tydligen vill han uppmuntra mitt skrivande och pulvret ska hjälpa mig att använda min fulla potential. Så har jag i varje fall förstått det. Så nu ska det bli spännande att se vad som händer framöver. 😃

Annons:
Twinflamewolf
2/6/14, 10:07 AM
#1

Men du vilket besök av både Michael och hans flamma,helt underbart och min första tanke blir eftersom du kände sötman av pulvret att det var ett rent astralbesök.

Underbar gåva att få och du skriver ju så himla bra så det vill dom så klart uppmuntra att fortsätta med och jag med efter att ha läst din bok som var kanon 😎

Zynell
2/6/14, 4:27 PM
#2

Ja, det där pulvret hade verkligen en intressant smak. Jag har aldrig smakat något liknande. Första tanken var att pulvret var socker, men det blev ganska snabbt uppenbart att det inte var socker när en lite besk/sur smak följde efter den söta. Låter kanske som en riktigt tokig kombination, men det var det inte. 🙂

Vad roligt att höra att min bok tilltalade dig. 😃❤️

vinteralvan
2/7/14, 10:22 AM
#3

Åh, vad spännande. Lycka till i ditt skrivande.

Zynell
2/7/14, 11:03 AM
#4

Tack! 🙂

Upp till toppen
Annons: