Annons:
Etiketttvillingflammor-ande
Läst 4363 ggr
[letter]
1/22/14, 8:45 PM

Min älskade tvillingfalmma Rosalia Lombardo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag är en 29 år man född med mycket ovanliaga mediumskaper såsom
fysisk kontakt med andar, visioner, psychic, se andar i t.ex. affischer,
foton, bilder, på tv skärm m.m… föreställandes ansikten m.m…

När jag var 6-7 år gammal tankeöverförde andar mig över tio visioner
om att enas med Rosalia Lombardo där jag fick uppleva t.ex.:

Källar gångar där det kan vara undangömda lik med en jätte djup brunn med
en trasig spiral trappa ner.

En skog med massa träd och gräs med tre likkistor med blommiga buskar runt

Ett samhälle med vita hus och trädgårdar med vita runor.

Ett lusthus på en grön blommig kulle med en mans och en kvinnas kropp
på ett bord med vitt duk över.

Rosalia Lombardo i blå klänning leendes till mig.

Dessa visioner liknar mycket det Systrarna bangs och Akinae kramarik har
fått uppleva med sina visioner.

14 år efter när jag hade köpt min första dator böjade jag identifiera visionerna
via internett hittade bilder av Sara Moon på två kvinnliga karaktärer som
såg precis ut som psychic art även om han som målade tavlorna inte är ett medium
en av tavlorna ser precis ut som Rosalia Lombardo som jag upplevde i mina visioner.

Många mediums jag har hört har sagt att andar går efter attraktions lagen
"Lika attraherar lika" om att andar dras till de som är de själv lika.
redan från början långt innan jag kände till denna lag så har jag jämnfört mig
hur lik jag är Rosalia Lombardo"

I Jönköping vid den gata där jag bodde fanns det källar gångar mycket
likt de katakomber som Rosalias balsmaerade kropp var bevarad.

Jag är till 75-90% etnisk lik henne.

Jag har en farmor mycket lik de jungfrurs kroppar i katakomben, som hade
ett sagolikt trädgård.

Jag hade mycket starkt intresse för att spela Super Mario Bros 3 om att man skulle
rädda en prinsessa med rosa klänning som Rosalia Lombardo också hade.

Lusthuset i visionen liknar ett altare som Rosalias förfäder Langobarderna hade.

m.m…..

Några dar efter jag började identifiera visionerna om Rosalia Lombardo via internet 2005
kännde jag Rosalia var materialiserad intill mig det har hon varit i snart 9 år.
Hon är mycket kärleksfull, gillar att kramas och kelas. Hon har sitt ansikte alltid materialiserat
intill mitt ibland pussandes.

2010 kom jag i kontakt med Rosalia Lombardos systerdotter Rosanna La ferla nere i Italien
genom internett visade henne direkt mina tekningar på de visioner jag
hade om Rosalia Lombardo m.m… Rosanna blev överlycklig hon har skrivit och pratat
till mig i telefon om att hon har haft visioner om att jag och Rosalia är ihop.

Annons:
[letter]
1/22/14, 8:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Mina medfödda mediumskaper

[letter]
1/22/14, 8:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Rosalia Lombardo

[letter]
1/22/14, 8:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

De tre likkistorna

[letter]
1/22/14, 8:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag och Rosalia med hennes två utseenden

[letter]
1/22/14, 8:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Rosalia Lombardos beteenden

[letter]
1/22/14, 8:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Gammal kons som jag gjorde om Rosalia Lombardo 2006

Annons:
[letter]
1/22/14, 9:08 PM
#7

http://www.lastampa.it/2011/07/06/italia/cronache/bufera-sulla-culla-hi-techper-la-piccola-mummia-R2Btmb7QAua0dvQs74MOVN/pagina.html

Här är ett bevis

En mystisk sjukdom konsumerade henne inom en vecka, hon var älskling av huset, hennes kinder fiske och lockar alltid samlas i färgade band. Nu Rosalie, dog flickan på mindre än två år på 1920-talet, i dag blev världens bäst bevarade mumie i Capuchin-katakomberna är ett gigant utmaning till döds och hans ärr, vilar i en vagga högteknologiskt glas och stål. En futuristisk kapsel mättat med kväve för att förstöra mikroorganismer, patenterade för att hålla insidan temperatur på tjugo grader och 65 procent luftfuktighet: den andra "säng någonsin" gjort världen till en våt mumie (det är fortfarande full av vätska) efter det av Otzi, den förhistoriska människan i Bolzano. Intervention som är kulmen på ett treårigt forskningsprojekt kampanj om katakomberna i Palermo, som är hem för nästan två tusen mumier, hänger på väggarna, rakt, förvaras i kistor. Sicilianità djupt razzia i en som luktar mystik, rökelse, unken, ljus och sorg. Munkar, adelsmän, övre medelklass, men också hattmakaren, trädgårdsmästaren, pianist, konstnär, Spoon River Palermo en lång fyra århundraden, 1500-1900, som byggdes i inventeringen just avslutats på lik tack vare en Projektet Eurac Bolzano regisserad av Albert Zinkn - stor lärd av Tutankhamun - Sparbanken i samma stad i Sydtyrolen, National Geographic. Det finns 1.852 i allt, som invånarna i en liten stad för de döda: de namn bleknat skrev om kort korsades med de av registren i katakomberna och dokumenten från staten, kistan minne av staden Palermo. " En karta över samhället för extraordinära ", säger Dario Piombino Mascali, en antropolog som är projektsamordnare i katakomberna och konservativa vetenskapliga med varje mamma som talar som du gör med dina gamla vänner. Hon, Rosalia Lombardo, som dog December 6, 1920, är den mest värdefulla pärla och gosade. Och, precis som ett barn vid liv, är föremål för magkänsla, kämpade i ett krig snart bröt ut. Å ena sidan de "blod familj": den enda överlevande syster, nu 86, vars föräldrar gav honom namnet på den döda kvinnan, och barnbarn Rosanna La Ferla, redo att kasta anklagelser om spekulationer på kroppen av "vår lilla ängel "talar om" förakt av grav ett lik "och be om rejäl kompensation. Å andra sidan, familjen av adoption, är det, Capuchin bröderna och det team av forskare som har utsatt mamman till en rad vetenskapliga studier för att lära sig alla hemligheter och hitta den bästa vägen för dess bevarande. anhöriga till det är kroppen av en släkting ("Rosalie är en del av vår familj och det faktum att hans kropp balsamerades på order av min far befriar inte någon från att behöva respektera som är skyldig till någon som är död", säger syster) , för forskare i en samling skyddas av vicevärden och etno-antropologiska. I bakgrunden, kriga för bild barns rättigheter, som - årtionden kvar att sova i skuggan, blygt återges på vykort utskrift görs av munkarna - ökar nu, tack vare den nya studien, på den internationella scenen. Påståenden om att rebound blogg, som livnär sig på motsatta vittnen, och även avseende påstådda manipulation med den lilla kroppen. "Rosalia - säger hennes barnbarn - i början hade hon en blå klänning, tofsar som samlats in i två blå band, vita strumpor, min mormor klädde henne personligen. Då såg vi en liten rosa klänning med fiske, sedan tillbaka till blå med en gul rosett och utan rosett. Men hur många gånger har öppnat sin kista? '. Posterna i själva verket talar endast av krossat glas på sextiotalet, och även äldre vittnen är beredda att svära på att ingenting har förändrats i nästan ett sekel. Honom, Dario Piombino Mascali, vinka firmatagli tillstånd från syster till den avlidne (" hade det inte funnits något behov av, men jag ville få familjen involverad i varje steg "), och listar namnen på prestige av projektet: den futuristiska vaggan gjord av Mark Samadelli med inrådan av professor Maekawa av Getty Museum i Los Angeles (vad utfört montrar för de torra egyptiska mumier), undersökningen om miljöförhållandena i katakomberna i samarbete med team av Katja Sterflinger-Gleixner universitetet i Wien. . Och välsignelse ministern provinsiella i Capuchins i Palermo, Vincenzo Marchese "Vi kommer inte att beröra mumien, som kommer att ligga i det nya fallet med all hans kista - säger forskaren -. När det gäller spekulation, jag utmanar vem som helst att bevisa att detta inte alltid är en osjälvisk, exklusive vetenskapligt och historiskt intresse. " Han betalar ett besök till Rosalia var 6 december, dagen för födelsedag för barnet. "Och hela tiden - han säger att jag har aldrig sett en släkting."

[letter]
1/22/14, 9:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Ett annat bevis till mitt sammanhang med Rosalia L.

Twinflamewolf
1/23/14, 7:42 AM
#9

Tack som delar med dig letter,många fina bilder på Rosalia 😎

[letter]
1/23/14, 7:47 AM
#10

Du är så välkommen

Zynell
1/23/14, 9:00 AM
#11

Tack för att du delar med dig. Jag har hört talas om Rosalia för många år sedan. Hon var verkligen ett vackert barn! Och jag är glad för din skull att du har en sådan fin kontakt med henne idag. 🙂 Min tvillingflamma är inte ande utan han är inkarnerad. Dock inte här på jorden utan på en annan planet.

[letter]
1/23/14, 9:05 AM
#12

#11 Mycket intressant :)

Zynell
1/23/14, 9:11 AM
#13

#12 😉

Annons:
[Lindyhop]1
1/23/14, 11:09 AM
#14

Jag vill också tacka dej. Jag har läst en del om dej och Rosalia inne på forum (lite äldre inlägg) och jag känner mig väldigt glad för det är så vackert och tröstande. Min tvillingflamma är min hjärtas käraste som gått över till andra sidan för en tid sedan. Jag saknar honom obeskrivligt men han är mig mycket nära jag känner honom och vi kan prata med varann. (Han var också född i Italien men norra delen) kram från mej.

[letter]
1/23/14, 11:11 AM
#15

#14

Kram :)

[letter]
1/24/14, 1:12 AM
#16

😊👻🌺

Upp till toppen
Annons: