Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1671 ggr
Twinflamewolf
1/1/14, 12:54 PM

Tvillingflammornas förening

God Fortsättning på Nya året 2014 ett år jag hoppas att alla som söker ska finna sin tvillingflamma.

Det händer mycket nu på den fronten och jag minns för några år sedan när jag genom min första hemsida gick ut med Wolf och mitt förhållande mellan ande och fysisk att jag skulle vara ganska ensam om det här men det har genom åren visat sig hur många som mött sina flammor både andliga och galaktiska så det är verkligen deras tid att komma igenom men att det kommer att ta några år innan dom flesta hunnit finna sin andra kära hälft.

Jag har mött så många spännande människor tack vare att Wolf ville vi skulle dela med oss av vårt,han menade att ju fler som vågar fram,ju fler som vågar göra det vi gjorde tala om sin eviga trohet till flamman som inte finns i jordisk form har gett mig många underbara möten med människor jag inte trodde fanns för i min värld kunde jag inte tänka mig att många fler skulle leva som Wolf och jag gör.

Han har funnits med mig under mitt hela liv en ande lika fysisk som en människa,han visar sig ofta och är inte blyg att ta plats i mitt hem tvärtom han rör runt på och flyttar saker både bakom min rygg och när jag ser på.Han håller om och kramas och lämnar inte min sida en sekund inte före den dagen han tar min hand och vi flyttar hem till vårt lilla hus på andra sidan.

Hur han ser ut har jag alltid vetat om eftersom han är den som ofta manifesterar sig men en dag för många år sedan trillade jag över en bild på en ung Wolf där jag direkt kände igen min älskade flamma som funnits trogen vid min sida så långt jag kan minnas.

Han var aldrig gift,han och jag lovade evig trohet på andra sidan vilket vi stolt kan säga vi hållit vårt löfte.Efter mina resor till hans land där jag fick kontakt med hans bröders släkt har jag också fått bekräftat att det han delat med sig om sitt liv helt stämt in.

Att möta flamman är omvälvande,det sker så ofattbart mycket positivt i ens liv,en transformation där man blir ett och den där pusselbiten som många så ofta saknar bara faller på plats oavsett flamman är ande eller galaktisk så kan man inte beskriva den kärlek och glädje det ger för den ska upplevas innan man över huvud taget kan förstå.

Jag ser allt fler som möter flammorna och det är en underbar gåva att ta in och släppa in i sitt hjärta oavsett man är i ett förhållande eller inte för alla har inte valt det liv jag och Wolf valde att vara varandra evigt trogna.

Det är som med oss fysiska levande vi är individer och vi väljer alla vårt sätt som för oss känns rätt att leva.Några jag mött har familj och är gift men deras flamma finns tätt inpå  deras vardag så valen vi gör är individuella och dom är alltid rätt för just oss.

Jag hoppas och tror att 2014 kommer att vara ett år där flammorna får förenas på alla möjliga sätt,där vi som redan lever nära vår kan gå ut och sprida budskapet om den absolut högsta och vackraste kärlek som finns,Tvillingflammornas förening.Hoppas innerligt att just Du får möta din oavsett flamman befinner sig i andlig eller galaktisk form så är det den själ och ande vi en gång skapades samtidigt som och renare,vackrare evig kärlek går ej att finna.

Tvillingflammornas kärlek är för evig !

Gott Nytt 2014  ❤️❤️

Annons:
Zynell
1/1/14, 2:59 PM
#1

Jag har också varit medveten om min tvillingflamma hela mitt liv, mer eller mindre, men eftersom han är inkarnerad kan inte vi vara tillsammans förutom på det astrala sättet, än så länge. 

Men om det inte hade varit för dig hade jag nog aldrig förstått vad det var som pågick haha! Trodde också under många år att jag var ensam med mina känslor och tankar. Jag är så oerhört glad över att jag hade fel. 😃

Twinflamewolf
1/2/14, 2:45 PM
#2

Ja visst är det bra härligt för när man börjar prata om flammorna ser man så många som både vetat om dom hela sitt liv eller funnit dom på senare.Det är en sån enormt värmande känsla att höra andra som delar med sig så jag tror dom är på stor framfart och vi har inte ens chans mot deras underbara kärlek 😎

Det är ju så man vill slå kullerbyttor,det skulle se ut det jag gamla människan göra kullerbyttor 😃voine voine Wolf skulle skämmas ☺️

Upp till toppen
Annons: