Annons:
Etikettdjupa-funderingar
Läst 1869 ggr
[Hopp1]
10/14/13, 3:30 PM

Tvillingflamma

Tycker ni att man ska leta upp sin tvillingflamma även om man är i ett förhållande? Är det värt det?

Annons:
Ljuskristallen
10/14/13, 5:37 PM
#1

Det där kan vara lite svårt att svara på för är flamman i fysisk form kommer era vägar att mötas om det är meningen så men är du i ett förhållande brukar inte en fysisk flamma komma och störa ett förhållande och det kan även vara en som är av samma kön och behöver inte betyda att man ska bli ett par.

Nu möter vi sällan flamman som jordisk person samtidigt och rätta mig om jag har fel nu men jag får en känsla av att mycket har gått rätt fort för dig i livet,som om du själv inte riktigt hinner med.

Att du har många tankar på det andliga och det kan vara en andlig flamma som närmat sig och då hänger man inte alltid med och allt tycks gå i en rasande fart.

Jag får känslan av en andlig flamma vid din sida som vill säga att vila tryggt,forcera inte och du söker kontakten med honom/henne vilken hör dig hela tiden men du har lite svårt att lita på det du får till dig alla gånger.

Slappna av i vetskapen om att du är i trygga händer,händer som kommer att leda dig rätt på din livsväg.Ge inte upp för du har så mycket inom dig och det här vill din flamma finnas vid din sida för både nu i ditt jordeliv och i evigheten.

Som svar på din fråga så är det inget fel i att söka upp flamman och är flamman en fysisk person så kommer det naturligt men fastna inte i tanken om att det alltid betyder att man ska ingå ett förhållande för dom kan komma som samma kön,som vänner och då känner man bara igen och vet när det är tvillingflamman.

Dom sista orden jag får är att du är som alla andra,en fullt vanlig person men med många djupa tankar du inte alltid vet hur du ska göra med.Slappna av och bara låt allt komma naturligt då sker en enorm utveckling som leder dig på dina rätta vägar att vandra och din flamma finns med i varje steg du tar 🌺

[Hopp1]
10/14/13, 6:37 PM
#2

Det var rätt…

Jag hinner inte med just nu. Samtidigt vill jag utvecklas men har svårt att göra det i lagom tempo. Jag har så mycket inom mig som jag tydligen kan men får ingen rätsida på det riktigt. Och det är knappt inga andra människor som förstår mig när det gäller det andliga. De är inte i samma sits.

Skickar dig ett pm om resten om det går bra.

Tack så mycket! 🌺

Ljuskristallen
10/14/13, 7:09 PM
#3

Så klart du kan skicka pm och jag svarar så fort jag hinner.Ska åka bort några dagar på begravning så får du inget svar direkt misströsta inte det kommer och jag är hemma igen på Lördag eller Söndag i nästa vecka.

Kram på dig 🌺

Upp till toppen
Annons: