Annons:
Etikettsjälen-anden
Läst 2980 ggr
Ljuskristallen
2013-10-13 09:48

Stor Städning

Har spenderat senaste dygnet åt tankarna på hur vi tar hand om oss själva många gånger.Vi kanske tycker vi lever sunt men ser man efter finns mycket man kan städa undan för att få en bra balans i både kropp och själ.

Andlighet går ju även ut på att ta hand om sitt tempel,kroppen .För att anden ska må bra måste vi ta hand om oss själva och leva sunt.Jag har pm-at med en medlem som gav mig några bra tips.Jag lider av Graves gifstruma och inser nu att jag själv är boven att förgifta min egen kropp.

Nu ska jag använda mig av alternativa metoder som ger kroppen rejäla utrenisningar och jag är arg på mig själv som föll för att söka hjälp inom vården men sa ifrån för det är något som strider mot mina egna personliga värderingar.

Börjar jag nysta lite i min egen vardag jag som ansett mig så sund så finns mycket jag kan göra mig av med och ersätta med naturligt och ekologiskt.

Sen en lång lång tid tillbaka rör jag inte en droppe alkohol,jättesunt tyckte jag en lång tid men hallå där Ljuskristallen rökningen då den är ju knappast sund så jag förgiftar ju min egen kropp till tusen jag som ansett mig så sund.

Vardagliga intag som kaffet,jisses amalia nu ryker den goe koppen.Jag månar om min egen hälsa men det finns så ofantligt mycket jag faktiskt både äter och dricker som förgiftar och skapar obalanser som sen leder till sjukdom med tiden.

Inom Shamanismen använder jag mycket från Moder Jord,jag väljer ekologiskt och närproducerat från våra gårdar på orten men nog fasiken kommer jag på mig att fuska en hel del jag som ansett mig så sund och medveten.

Nu är det hög tid för en rejäl storstädning av mitt tempel för andlighet och sundhet går hand i hand för mår kroppen bra då mår också anden bra och tänker vi som så att den lille anden i oss som ger oss liv den ska vi vara rädd om och ge all näring både fysiskt och andligt så gott vi bara förmår.

Vi utsätts ju dagligen för gifter i luften så helt befriade är vi inte men vi kan rensa och rena oss och på så vis upprätthålla både hälsa och andens balans.Bara att gå utanför dörren möter vi utsläpp,avgaser och en massa annat.Vi utsätts ständigt för mobilstrålning så vi behöver göra storstädning med jämna mellanrum för att göra oss av med så mycket skräp som intar våran fysiska kropp och gör vi det då mår anden inom oss bra och vi uppnår både fysisk och andlig balans.

Annons:
stina63
2013-10-19 21:36
#1

Ja du har så rätt ljuskristallen,. Får lite tankeställera men jag tror att när det är dags för en att förändra sig mat och allt, så kommer de precis då man behöver de.
Just de att man hittar den röda tråden förstår får en AHA upplevelse. De har jag haft själva. När man förstod de kunde gå tillbaka dåtid till nutid, Då börjar rensningen allt går så mycket bättre och lättare.

Ibland känns det som om att det är inte lönt att städa när man inte vet var man ska göra. För man placerar bara om de istället. Men kan man rensa ut lägga allt tillrätta så man hittar de. Då blir det städat,,🙂

Tack för påminnelsen,, Behöver rensa jag med.

Upp till toppen
Annons: