Annons:
Etikettot
Läst 755 ggr
Ljuskristallen
2013-09-30 08:44

God Förmiddag 30 Sptember

God Förmiddag på er !

2 minus i morse när jag vaknade och en helgrå dag tycks det bli.

Måste inskaffa lite nya skor och byxor under dagen upptäckte att allt verkar trist och tråkigt i garderoben så nu får jag som avskyr att gå i butiker bita i hop och göra hur mycket det än tar emot SkrattarTänk att nåt kan vara så himla trist som att gå i butiker,tycker det är ökentråkigt medan andra kan gå hur länge som helst.Fort in och fort ut är den bästa medicinen men skönt när man får lite nytt i alla fall.

Hoppas ni sovit gott och möter en skön ny vecka.

Ha en fin fin Måndag på er Blomma

Annons:
Zynell
2013-09-30 09:39
#1

God morgon!

Här är det fortfarande plus på morgonen, men det lär nog inte dröja länge till innan det är minus här också.

haha! Jag brukar inte handla ofta kläder, mest pga brist på pengar plus att det är inte så dr hejdundrande roligt att gå i affärer, men någon gång då och då har jag inget emot det. 🙂

[Hadla]
2013-09-30 13:35
#2

Hej på er

Hittade denna intressanta sajt just idag då jag inte varit inne på iFokus på länge. Ska kika runt lite få se vad som bjuds.

Kläder ja, det måste man ha vare sig man vill eller inte. Jag är som dig Ljuskristallen. Håller med dig. 😉

Ha en fin måndag alla! 🙂

Zynell
2013-09-30 13:36
#3

Vad kul att du hittade hit, Hadla! Välkommen! 🙂

[Hadla]
2013-09-30 13:39
#4

Tack Zynell! 🙂 

Det här med tvillinflammor ligger mig lite extra varmt om hjärtat, så det här ska bli spännande och intressant.

Zynell
2013-09-30 13:42
#5

Samma här. 😃 

Jag och Ljuskristallen delar gärna med oss av våra erfarenheter här på sajten angående våra tvillingflammor.

Ljuskristallen
2013-09-30 14:30
#6

Hadla härligt att se dig här och det var ett tag sen men vi har ju haft privat kontakt annars hade det vart tomt på i fokus kan jag lova om vi inte setts.Välkommen hit vännen tlll flammornas värld 🌺❤️🌺

Ja ja det där med kläder,hmmmf kom ut med allt annat än det jag skulle,nåja en nytt försök om nån dag så får vi se vad jag får med mig då,knappast skor och byxor kan jag tro men en bralla fick jag med fast inte den jag från början tänkt 😃

Annons:
[Starship]
2013-09-30 20:07
#7

Hej 🙂

Det här är lite lustigt, jag har nämligen hoppats att någon skulle starta en sida om tvillingflammor så hittade jag denna 🙂

har haft en del upplevelser i detta ämne sen förra året och ja.. det är ju inget som man kan tala om med vem som helst speciellt när det är en utomjordiskt sådan..

Jag tycker det är kul med kläder och mode men shopping är mindre kul.. bara att handla mat är jobbigt tycker jag.

Loris M
2013-09-30 20:18
#8

Välkommen hit! 👋 Nu blev ju jag nyfiken på dina upplevelser. Hoppas att du vill dela med dig. Vi är många här som är tycker att det är jätte intressant med tvillingflammor, men det är inte många som upplevt och upplever detta möte. Ser fram emot att få höra din berättelse. 🙂

Upp till toppen
Annons: