Annons:
Etikettövrigt
Läst 1022 ggr
scorpioqueen
2013-09-29 17:39

Vilken dimension?

Hej!

Jag har läst någonstans här att någon skrivit om från vilken dimension dennas själ kommer ifrån ( om jag uppfattat det rätt). Så nu undrar jag, hur kan man få reda på vilken dimension man kommer ifrån? :)

Annons:
Ljuskristallen
2013-10-03 09:13
#1

Ursäkta du fått vänta så länge på svar 😉

Det beror helt på varifrån du kommer men går vi till den andliga dimensionen så skapades vi där på andra sidan innan vi inkarnerade hit.

Dimensioner finns så många av och är egentligen två olika saker med samma benämning.Det ena är olika platser i vårt universum men det betyder också vart vi står i vår andliga utveckling,vilken dimensions nivå vi kan befinna oss på i andlig kunskap och upplysning.

[Sol69]
2013-10-03 13:08
#2

Då kan man ju undra var man har sitt ursprung 🤔Blir mera och mera knöligt att förstå.. Nu blev det mera snurr i mitt huvud.. mycket att pussla ihop.. 😃

scorpioqueen
2013-10-04 14:20
#3

Nej ingen fara Ljuskristallen :)

Hmm.. ah jag förstår. Har ett litet minne av att jag läste någonstans här att den personen kommit från den 12 dimensionen. Att de som kommer från den dimensionen är här på jorden för att hjälpa människorna. Tror hen fick reda på det via sin tvillingflamma eller gudie. Så jag tror det pratades om vilken dimension från universum man kommer ifrån :)

Ja det blir det tyvärr Sol69, men man blir så nyfiken haha :)

Upp till toppen
Annons: