Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1065 ggr
Ljuskristallen
2013-09-27 05:37

Trogen sin Flamma

Är för mig en självklarhet och jag har inte heller dom jordiska begären att jag måste söka utanför Wolf.

Jag pratade med en person om just den här frågan varvid hon sa att hon tycker det känns svårt att eventuellt möta sin andliga eller galaktiska flamma om hon nu inte skulle kunna avhålla sig det jordiska för att vara evigt trogen sin flamma.

Många tycks ha svårt med just tanken evig trohet medan det för oss andra är en självklarhet och dessa tankar förde in mig på funderingen hur många av oss här inne känner att evig trohet är en självklarhet,att i takt med man finner den högsta kärleken då råder evig trohet och ingenting annat.Inga mellanting utan absolut renhet till sin tvillingflamma.

Här kan ni vara anonym om ni vill och behöver inte skriva ett inlägg om ni inte vill synas men svara gärna så ser vi statistiken just här inne hur ni tänker.

Är det en självklarhet att när vi mött den andliga eller galaktiska flamman så råder evig trohet till denna ?

Annons:
Ljuskristallen
2013-09-27 05:38
#1

Ja för mig är det en självklarhet något annat finns inte i min värld och det skulle aldrig falla mig in att på något vis svika det förtroende och löfte som Wolf och jag gav varandra under vårt andliga äktenskap på andra sidan,det är evig trohet som gäller ❤️❤️

Zynell
2013-09-27 08:40
#2

Jag kan förstå varför det är svårt för vissa att vara sin flamma 100% trogen om det visar sig att man inte kan ha fysisk kontakt med flamman. Vi människor behöver ofta just det för att må bra. Jag vet att jag saknar det, att ha någon att hålla om, krama och gosa på när man känner för det. Men jag skulle aldrig kunna vända mig till en annan man. Bara tanken på det får det att protestera hejvilt inom mig. 

Jag var ju i ett förhållande innan jag hittade min flamma, men redan flera månader innan jag hittade honom så var jag medveten om honom och ofta kändes det som om jag var otrogen, trots att jag inte visste vem min flamma var. När jag väl fann min flamma var det bara han som gällde och så kommer det att förbli. Han har dessutom redan frågat efter äktenskap och liksom du, Kristallen, så kan jag inte svika hans tillit.

[Sol69]
2013-09-27 12:32
#3

Nu är jag lite ny på det med flammor.. men om du känner en total närvaro av din flamma och det känns som att denne person är med dig.. Så tror jag att det skulle kännas som otrohet och det skulle jag inte kunna vara.. Men det känns som om min flamma vandrar på jorden som mig.. så hoppas att vi hittar fram till varandra än dag..

Så tror mitt svara är att det beror på hur påtaglig flamman är i ditt liv och den är så pass närvarande att du känner ett så starkt band att det överskuggar allt annat..

Men som sagt jag är just nu i funderar stadiet 🤔

Zynell
2013-09-27 14:05
#4

Bra poäng, Sol och du har helt klart rätt, enligt mig. Jag upplever inte direkt en närhet till min flamma så som jag kan tänka mig Ljuskristallen gör med sin flamma. Jag och min flamma föddes på två olika håll, till och med olika planeter och kan inte vara nära varandra ännu, vilket gör att jag upplever saknad och ensamhet hela tiden. Vår möjlighet att mötas sker endast under sömnen, men trots detta skulle det aldrig falla mig in att vända mig till en annan man. Jag är på tok för mycket såld på min flamma. 😉

[Sol69]
2013-09-27 14:10
#5

Nu blev jag förvirrad Zynell 🤔 Trodde att du levde tillsammans med din flamma i detta liv.. att du hittat honom och ni hade äran att få lov att vandra på jorden tillsammans 🤔

Ljuskristallen
2013-09-27 14:29
#6

Bra poäng säger jag med Sol och skillnaden blir ju att om flamman finns i detta livet då blir det ju en helt annan sak och jag har inget som helst behov att möta en fysisk partner, jag skulle inte vilja ens men hade jag mött Wolf som en fysisk människa då hade allt tett sig helt annorlunda😎

Sviker Wolf gör jag aldrig det är då en sak som är riktigt säker och samma för honom under hans liv så levde han själv,var aldrig gift eller hade några barn.Han levde från 15 års ålder för sig själv med sina djur så han visste han lika väl som jag och den vägen vandrar vi på och den känns helt rätt 🌺

Annons:
Zynell
2013-09-28 10:35
#7

Ursäkta om jag varit otydlig, Sol. Jag har funnit min flamma, dvs jag vet nu vem han är och i samband med att jag fick veta hans identitet började vi besöka varandra astralt. Men vi har inte möts fysiskt i detta liv, inte ännu i varje fall. Men hans ansikte har varit avbildat i mitt huvud sedan jag var liten. Jag har alltid vetat hur han ser ut och vad för personlighet han har. Det plus alla andra tusen tecken jag haft om honom har bekräftat för mig om att den mannen verkligen är min flamma.

ALPHIRA
2013-09-28 10:35
#8

Men, Kristallen.

Hur träffade du Wolf FÖR ALLRA FÖRSTA GÅNGEN? Minns du mötet på andra sidan?

Ljuskristallen
2013-09-28 10:51
#9

Alphira man kan nog aldrig säga första gången med flamman eftersom vi skapades samtidigt som vår tvillingflamma så med andra ord har vi alltid känt flamman från redan den absolut första stund vi skapades.Lät det krångligt 😃

Visst har jag minnen från det hem vi delar,vet exakt hur där ser ut och besöker vårt hem så fort jag bara får tillfälle astralt.Känner mig mer hemma där än på nån annan plats och jag tycker mig bara kunna ta ett steg rent fysiskt så ska jag vara hemma med Wolf och här är jag oerhört tacksam till astral projektionen.

ALPHIRA
2013-09-28 11:05
#10

Jo, så tänkte jag att det var. Men när och hur blev du medveten om Wolf i ditt jordiska liv här? När förstod du dig att det är så?

Ljuskristallen
2013-09-28 11:50
#11

Medveten om honom har jag alltid vart för så långt jag kan minnas ner i min barndom har han alltid funnits där naturligt.Däremot vet ju ofta inte barn vad en guide eller flamma är så det kom när jag blev äldre och kunde sätta ord på vad det är och handlar om.

Däremot förstår jag som vuxen vilken betydelse han alltid har haft och alltid kommer att ha.Vetat har jag alltid gjort men inte kunnat med ord uttrycka mig som barn med ord som tvillingflamma eller guide.

ALPHIRA
2013-09-28 15:41
#12

Tack för svaret. ❤️

Jag har kanske missat någonting, kommer inte ihåg just nu om du och Wolf har haft gemensamma liv här på jorden tidigare.

[Sol69]
2013-09-28 17:51
#13

Tack för era fina förklaringar..

Förr eller senare kanske jag blir klokare 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: