Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1053 ggr
Zynell
2013-09-26 08:53

Inte alla har en flamma.

Återigen en teori jag har hört efter att ha kollat runt efter information om tvillingflammor. Tydligen måste man förtjäna sin tvillingflamma, eller något sådant. 

Tyvärr får det här mig att rynka på pannan då det känns fel för mig. Personligen tror jag att alla har en flamma och att de skapas samtidigt. Vad tror ni?

Annons:
Loris M
2013-09-26 10:58
#1

Ja, jag tror att alla har en. Varför skulle det vara förunnat bara vissa?

Att sedan många av oss har en svag eller ingen kontakt med flamman är ju en annan sak. Men man kan inte säga att de inte finns bara för att vi inte har förmåga (än) att nå fram till dem. 🙂

Ljuskristallen
2013-09-26 14:35
#2

Oj det var det dummaste och då kan jag garantera att jag inte alls skulle ha haft Wolf så tätt inpå mig dygnets alla timmar.Ska man förtjäna så har vi alla både brister,fel och misstag genom livet och som Wolf just nu säger,äkta kärlek förtjänas inte den bara finns helt utan dömande eller krav.

Flamman är ju den vi står närmast i alla lägen medvetet eller omedvetet så det här köper inte jag heller kan jag lova.

Blir inte förvånad om det är uppfunnet av nån som i sin tur är bitter för den saknar själv sin flamma,ren grön avundsjuka brukar skapa såna här tokiga saker.

Nä flamman den har vi i alla lägen,alla situationer,både i glädje och sorg för det är ju det den totala kärleken går ut på och den bara finns och samexisterar konstant mellan flammorna.

För några år sedan berättade Wolf hur flammorna skulle utsättas både för prövningar och lögner och det här ser vi allt mer men då trodde jag honom inte men åter igen har han haft rätt.

Ja jisses dom kan då hitta på en del,det är då ett som är säkert 😃

Zynell
2013-09-27 09:02
#3

#2 haha! Du ska bara veta vad mycket "intressant" man kan läsa om tvillingflammor om man googlar "twin flames". 😉Många sidor är bra, men samtidigt är mycket ute och cyklar, enligt min mening.

Ljuskristallen
2013-09-27 09:48
#4

😃 Har googlat en hel del och visst finns en del bra men en hel del annat tokeri också och man bara undrar hur är folk funtad 😃

Zynell
2013-09-27 09:52
#5

Ja, verkligen! För en som söker efter svar kommer till slut inte veta varken ut eller in pga alla förvirrande svar som finns där ute. 🤪

[Sol69]
2013-09-27 12:26
#6

Tur att du gjorde denna sajt åt oss Zynell så det blir lite rätsida på det med tvillingflammor 👍

Annons:
Ljuskristallen
2013-09-27 13:28
#7

Instämmer helt med sol Tack Zynell som fixade denna underbara sajt 🌺🌺

Zynell
2013-09-27 13:54
#8

Awww… tack söta ni! ❤️Glädjer mig verkligen att höra att ni gillar sidan! 🤗

Upp till toppen
Annons: