Annons:
Etikettot
Läst 891 ggr
Ljuskristallen
2013-09-23 15:12

God Eftermiddag 23 Sep

God Efter middag på er alla !

Oj idag har det vart körigt från alla håll och kanter,granne som flyttar och fikas skulle det ju förstås.Rörmokare och en massa annat löst folk har ränt in och ut hela dagen lång.

Hämtade katten nyss nedsövd hos veterinären,tog bort tandsten så nu är jag fyllevakt några timmar framöver.Han sitter och försöker envist hålla sig vaken men se sövningen vinner kampen om och om igen.

Just nu vill han äta men gääääsp orkar inte men skönt nu när tandsten är borta.Man måste ju göra hälsokontroller mellan varven med sina djur också och där är jag petnoga kan jag lova.

En dag med allt jag som trodde den skulle vara rätt lugn men tji fick jag men nu så hoppas jag allt lagt sig för den här gången.

Bild på Salamandra som tyvärr idag inte finns med och Mose till höger,han som är på fyllan och villan just nu.

Önskar er en fortsatt fin eftermiddag 🌺

Annons:
ALPHIRA
2013-09-23 18:32
#1

Hej, kom just hem från jobbet. Vi har haft ett längre strömavbrott här på natten och under dagen troligen pga gårdagens kortvarig storm. Och en tromb hade härjat åtminstone just här igår em, skottkärran hade flugit sin väg och landat 30 meter bort. Plastvattenkannan är spårlöst borta.

Men om allt detta viste jag ingenting om, tom sov på jobbet på en annan ort.
Måste börja fixa matlådor till jobbet nu. Ha det bra!

Upp till toppen
Annons: