Annons:
Etikettdjupa-funderingar
Läst 1010 ggr
[valkyriaofvikings]
9/18/13, 11:49 AM

några funderingar tacksam för hjälp.

För några år sen träffade jag en killen som fick mig att bokstavligt sväva på moln. Vi båda två mådde rätt dåligt vid den tidpunkten. Och jag kan inte tala för honom men för min egen del så kände jag av allt han gjorde tänkte och kände. Det gjorde mest bara ont men jag älskade honom så jag kunde inte släppa taget. Jag berättade för honom vad jag tyckte han föreslog då att vi skulle lära känna varan bättre umgås. Några dagar senare ändrade han sig han sa att han mådde dåligt och inte längre var intresserad. Jag kände så starkt att detta inte stämde. Inte att han mådde dåligt för det visste jag ju redan utan att han inte var intresserad jag kunde ju se i hans ögon att han var det. Detta gjorde mig ledsen men jag försökte förstå och acceptera detta. Han slutade dock inte flörta med mig vet inte om detta skedde undermedvetet eller ej. Men varje gång jag tog ett steg frampt bakade han. Jag påpekade detta en gång och sa återigen vad jag kände. Men han hävdade återigen att han aldrig skulle känna för ig som mer än vänner återigen såg jag att det var nått som inte stämde. Men jag försökte låta det va även om det var så svårt. (träfades på en träning) tillsisst fick jag nog av allt velandet. Skrev ett arg mail till honom och slutade träna. Efter ett tag llyckades jag kväva känslorna och trodde jag var över honom men ju mer jsg kvävde dom dessto dåligare mådde jag. Hade även problem med familjen då så jsg skyllde att jag mådde dåligt på det. Med hjälp av min själsbror så lyckades jag ungefär efter ett årigen öppna mig och insåg att all den kärleken fanns kvar. Jag satt hemma hos en kompis en kväll och mådde riktigt dåligt hon frågade vad jag ville och efter en lång stund slängde jag gråttandes ur mig att jag ville gå på promenad med den här killen. Jag blev chokad över att jag ens sakt så för jag skulle ju släppa honom jag hade ju gjort det. När jag acepterat att det facktiskt var detta jag ville började jag drömma om en kille som jag visste var den här personen men varken hette eller såg lika dan ut. Detta störde mig nått så fruktansvärt eftersom jag tyckte om drömmarna. Tillsisst gick jag en promenad med den här personen det vsr jätte trevligt. Fast han kändes blyg han brukar inte vara det. Innan vi gick på promenad prstade vi också lite över nätet och det klickade liksom kemin mellan oss. Vilket gjorde mig förvånnad eftersom jag innan varit rädd för vad han skulle tycka om mig nu vsr den räddslan som bortblåst han får tycka vad han vill liksom. Efter att vi gick promenaden var det han jag såg i drömmarna som pågott i någon vecka nu. Jag känner en enorm trygghet som om han finns där och skyddar mig samtidigt som jag stör mig på det eftersom jag inte borde jag har ju släppt han linsom fast jag vet att det är långt ifrån så. Jag behöver hjälp att reda ut detta kan tvilingflammor/själar krongla så kan något setta stopp i hjulet. (Är rätt säker på att han är det nämligen eftersom jag kan känna av han så. Vi är även rätt liika till utsendet och har löjligt lika handstruktur ibland känns det som om hans händer sitter på mina ^^ så lika är dom. Okej överdrivning kanske men ni förstår poängen) allt annat stämmer med. Pust är förvirrad. Har precis tillåtigt mig att känna men inte tänka på honom och det känns som om jag har massa kärlek som finns där inne och väntar på stt komma ut mwn jag är rädd för konsekvenserna om dom kommer ut. Jag vill åtminstånde va hans vän men inte vara på för mkt och att domma blicken i hans ögon finns det något därinne. Vi har haft ett långt förflutet med tidigare liv. Han har även jobbat för mörkrets krsfter i tidigare liv och linnande kan det vsrs nått sånt so sitter i vägen. Tacksam för svar ha en fin dag/ valkyria

Annons:
Upp till toppen
Annons: