Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 979 ggr
Zynell
2013-09-15 21:07

Flamman är bara energi, inte en person.

Okej, det här var en helt ny teori för mig. Tittade på en You Tube video häromdagen där en kvinna talade om tvillingflammor. Tyckte det hon sade verkade troligt, men så säger hon plötsligt att "din flamma är bara ren energi, inte en person", eller något liknande. Ska se om jag lyckas hitta den videon igen, men det här kändes verkligen bara fel och som att hon var lite ute och cyklade. Detta är något jag verkligen inte kan ta till mig eftersom jag vet att min tvillingflamma är lika levande och verkligen som jag, och inte min egna energi. 

Har ni hört andra teorier om vad tvillingflammor är för något?

Annons:
Ljuskristallen
2013-09-16 04:58
#1

Får instämma med dig till fullo för även om Wolf är ande är han lika fysisk i sin andekropp som vi är i vår fysiska.Många tror ju ande endast består av energi ,kan det vara därifrån hon fått den tanken tro ?

Sen har vi ju din flamma och dom jordiska så nog är dom mer än energi det råder ingen som helst tvekan om.

Vore Wolf enbart energi som ande skulle han inte kunna röra vid mig som han gör lika tydligt som en fysisk person så nej jag köper inte den tanken men ändå består vi ju alla av energi men har någon form av kropp oavsett vilken dimension vi befinner oss i 😎

[lillalollo]
2013-09-16 17:33
#2

hmmm men allt består ju utav energier…

Zynell
2013-09-16 17:36
#3

#2 Sant, men det kvinnan menade var att ens flamma inte är en person.

Ljuskristallen
2013-09-16 17:53
#4

# 2 Mycket är energi men vi glömmer en viktig sak som exempelvis andevärlden och deras andekropp,utan andekropp ingen manifestering eller att vi kan rent fysiskt känna dom.

Vore dom enbart energi skulle vi inte uppleva något alls som dom gör rent fysiskt.Men med en andekropp kan dom åstadkomma enormt mycket som vi kan se i vår egen fysiska värld 😎

[lillalollo]
2013-09-21 17:15
#5

oki så hon menade att flamman var mer en energi som kunde omvandlas till vad den ville typ …. ja, nja det tror jag ju inte…

Upp till toppen
Annons: