Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1431 ggr
Zynell
9/14/13, 3:18 PM

Vårt egna drömlexikon.

Tänkte det vore lite kul med att skriva ihop vårt egna drömlexikon! 😃Vad betyder till exempel barn i drömmar för dig? Eller en grotta? Osv. Här kan du dela med dig. På detta sätt kanske kan vi hjälpa varandra med drömtolkning.

Annons:
Ljuskristallen
9/16/13, 5:14 AM
#1

Härlig id'e för det är ju så olika hur vi tolkar drömmarna och högst personligt för var och en så dom tipsen ser jag stort fram emot 😎

Spontant på dina ord barn och grotta så representerar barn för mig att kunna ha barnasinnet kvar men också att se saker ur ett barns synvinkel och inte ta allt så gravallvarligt. Men det beror ju också på drömmaren för en del som vill ha barn tolkar genast den som att ett är på väg.

Grotta för mig representerar stillhet,att kunna gå undan och ge sig sjlälv egentid. Att fokusera andligt i kontemplation medan för en annan drömmare kanske grotta kan verka skräck injagande och kallt.För mig känns grotta varmt,ombonat och att finnas nära Moder Jord.

Oj nu spånar jag visst iväg med mina tankar 😃men symboliskt är drömmarna högst personliga för oss alla som drömmer 🙂

Upp till toppen
Annons: