Annons:
Etikettot
Läst 679 ggr
Zynell
2013-09-14 12:05

God middag 14 September!

God middag på er! 🙂

Hoppas ni har fått en trevlig start på helgen! Själv har jag sovit som en sten, mediterat lite och nu ska jag snart ta tag i matlagning och städning innan jag fortsätter att arbeta med min bok. 

Om det är något ni saknar här på sajten så hojta gärna till!

Annons:
[Sol69]
2013-09-14 12:28
#1

God lunch!

Har haft en seg morgon sovit länge och suttit här och ugglat 😃Men har i alla fall fått på mig kläder nu och börjat fundera på lunch. Men är en seg dag.. 🥵

Men får väl snart ta mig i kragen och göra lite nytta annars går ju hela dagen.. men o andra sidan va gör det. Finns ju flera dagar och har man jobbat i veckan kan man väl få lov att vara lat😃

Ha en trevlig helg och lördag..

Ljuskristallen
2013-09-14 13:35
#2

God eftermiddag på er !

Åjovars visst har väl dagen vart bra men jag får liksom inte rumpen ur tycker jag,skulle svara både på privata mail och några pm men kommer mig inte riktigt för,bara ett pm har jag fått iväg men inget mail.Ha ha jag skyller det på struman för den bär skulden till mycket men undrar vad jag ska skylla på sen när den är behandlad för det kan väl knappast vara latmasken i mig,det måste ju bero på struman 😇😃

Nåväl blir väl som folk igen nån gång, nån dag , nu är det bara pömsigt och latfasoner som gäller.Men lite duktig har jag ändå vart och bubbat ner många potatis säckar i jordkällaren 😎

Ha en fin fin dag på er,får se nu om jag orkar publicera det här lat som jag är kanske jag somnar på vägen mot knappen publicera 😉

[Sol69]
2013-09-14 16:52
#3

Ljuskristallen man får lov att vara lat och sakna inspiration ibland det är det som gör en mänsklig. 🙂

[Bettanbop]
2013-09-14 17:34
#4

God afton i tråden 👋

Dagen har ju gått fast jag inte har gjort så mycket, lite svårt att vara för aktiv med ryggskott.

Så det blev lite bokläsning och meditation och healing 🌺

Ha en fortsatt trevlig kväll 🍸

Ljuskristallen
2013-09-14 17:39
#5

Ha ha ja ibland får man bara pömsa på och jag får ingen riktig fart i dag tycks det som men kan bara bli bättre till i morr'n 😃

Bettan vad jobbigt med ryggskottet, hoppas det ger sig snart och säg till om du vill jag sänder lite healing så kommer ett stort skepp lastat 🌺

[Sol69]
2013-09-14 17:48
#6

Bettan jag kan skicka till dig lite senare när jag ser på tv om du känner att du behöver lite mera healing.

Annons:
[Bettanbop]
2013-09-14 22:09
#7

Skicka på ni ❤️tar gärna emot hjälp 🤗

[Sol69]
2013-09-14 22:18
#8

Skickar om en liten stund till dig Bettan 🙂

Upp till toppen
Annons: