Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1252 ggr
Ljuskristallen
2013-09-13 06:24

Kommunicera med Flamman

Många ställer sig frågan hur kontakta sin flamma och hur vet ni allt det där ? det är egentligen väldigt enkelt men som med andliga guider gör många det svårare för sig än vad det verkligen är och här tänkte jag ta några enkla exempel som förhoppningsvis landar mjukt inom den som söker kontakt med sin flamma oavsett denne är i ande form eller utomjordisk.

För mig har det här funnits så långt ner i barndomen jag kan minnas men först på senare år har min hörsel med Wolf utvecklats helt innan hörde jag honom men idag har han en fysisk stämma precis som om jag pratar med en fysisk person.

En del hör rösten inom sig men jag hör den utanför örat precis som med en livs levande människa men alla har inte hörseln utan kommunikationen sker telepatiskt, oj vad svårt tänker många men det är verkligen inte svårt.

Tänk så här, hur ofta har vi inte fått en röst som inom oss säger,ta en annan väg hem sen har det visat sig vara en olycka som vi kunnat drabbas av men det var inte dags för oss och där har den inre telepatiska rösten varnat.

Det är ofta vi vet vem som ringer eller står utanför dörren,vi kan höra en bil köra in och veta vem det är men tittar ut ingen bil för att sen några minuter dyka upp med just den person vi trodde minuterna innan kommer körandes in på gården.

Det finns massor med sånt här genom hela våra liv men vi glömmer ofta bort eller rent av viftar bort det med tillfällighet men då skulle jag vilja säga att tillfälligheterna dom är oerhört många genom livet för att viftas bort som ren tillfällighet. Det är ren kommunikation med en länk från andra sidan eller från en annan planet. Vi skulle inte veta allt det där om inte någon talade om det för oss.

Den inre rösten vi kan höra är antingen guider eller tvillingflamman och skillnaden är att flamman är den som kommer absolut starkast och man känner en enorm samhörighet och kärlek som inte går att sätta ord på.

Det här är så naturligt hos oss men ofta gör vi det svårare än det verkligen är och när bevis efter bevis trillar in om den korrekthet informationen besitter då förstår vi också vilken enormt stark kommunikation vi har med vår flamma och våra guider.

Ett exempel på bevis är att under hela mitt liv har Wolf berättat om hur han levde,att han var ogift utan barn,blev illa behandlad av sina två bröder,föräldrar och släkt. Han har gett mig detaljerad information i form av både telepatin och röst.När jag sen började resa till hans hemtrakter så fick jag kontakt med hans bröders släkt som finns i dag och dom har i sin tur kunnat bekräfta det Wolf berättat och där fann jag mina bevis för ren kommunikation. Även om jag redan visste allt stämde så var det väldigt härligt att höra hans släkt bekräfta det Wolf redan berättat under årens lopp.

Han är en helt okänd man som det inte står något skrivet om på nätet så den vägen kunde jag inte gå och dessutom fanns inte nätet när jag var barn men berättat det har han och bekräftat har jag fått så många gånger att jag vore galen om jag inte litade på vad han säger och som han har hjälpt mig i så många situationer genom åren det går inte att beskriva för dom gör verkligen sitt allt för oss.

Under hela min uppväxt har jag sett Wolf lika tydligt som en fysisk person och kom sen över en bild på en ung Wolf där jag omedelbart kände igen den man som funnits vid min sida så långt ner i barndomen minnet kan ta mig.

Allt är verkligen i all enkelhet men vi komplicerar gärna och vill du upprätta kommunikation med både guider och flamman bara stanna upp och lyssna inåt om du inte har fått gåvan att med fysisk hörsel kunna höra.Det kan komma i drömmar,telepatiskt,genom automat skrift,röst och hörsel sätten är oändliga det handlar enbart om att våga lyssna och ta till sig för att sen se det dom berättat stämmer in och kommer med tiden i olika former av bevis i våran väg.

Ett enkelt knep vad gäller all ande kommunikation oavsett det är guider,flammor eller nån annan gå alltid på den första känslan,gör inte om utan bara lita på det som spontant kommer här och nu och snart ser du att du har en ren klar kommunikation, svårare än så är det inte.Det här är inget unikt och speciellt för några få det finns med oss alla naturligt redan vid födsel men vi själva blockerar oss lätt istället för att bara låta flödet ha sin naturliga gång.

❤️ ❤️

Annons:
Zynell
2013-09-13 10:26
#1

Bra skrivet, tycker jag. 🙂Väntar spänt på att min telepatiska kommunikation med min flamma ska utvecklas.

Ljuskristallen
2013-09-13 13:29
#2

Tack 🌺

Den kommer för du har den ju redan ❤️

Zynell
2013-09-13 13:50
#3

Jo, lite tålamod så. 🙂 Fast ibland är det bra frustrerande.

[lillalollo]
2013-09-16 17:31
#4

jag har en löjlig rädsla mitt i alltihop…tänk om jag hittar eller finner något annat än just det som är tänkt att jag ska finna. tänk så finner jag någon eller något därute som bara är ute efter att plåga mig..

löjlig rädsla jag vet…men det gör att jag backar lite..

Ljuskristallen
2013-09-17 14:08
#5

Men vad är det du är rädd för Saga ? en flamma kommer ju med enbart kärlek och skulle inte ens tillåta att nån annan gör oss något elakt eller dumt.

Är det flamman garanterar jag du känner det rakt i ditt hjärta ❤️

Upp till toppen
Annons: