Annons:
Etikettastrala-resor
Läst 1426 ggr
[Aniela Michaela]
9/6/13, 8:06 PM

Magi

Detta hände på min senaste astral resa! Jag satt på skolbänk i en skola. Detta var ingen vanlig skola. Det var en skola för magiker, lite som Hogwarts i Harry Potter. Dock var denna skola ingen gammalt medeltida slott. Åh nej, det var ett vanlig hus i tägel. Innuti huset fanns pelare vilket fick en liten romersk stil innuti skolan. Golvet var av marmor väggarna var naturvita med en liten gulaktig ton. Det fanns klassrum, toaletter, gymnastik sal, bibliotek, matsal, alkemist laboratorier mm…

Jag satt i klassrummet med ett gäng andra elever. Vi hade om helande örter samt magiska örter. Jag kunde inte konsentrera mig, det ända jag kunde tänka på var Xzai-On! Jag väntade hårt på att timmen och skoldagen skulle vara slut! Jag ville vara med Xzai-On! Han var 2 klasser högre upp. Skolklockan ringde och jag rusade ut så snabbt jag kunde! Xzai-On Väntade på mig och vi gick till en park en bit bort! Där satte vi oss breve ett ek träd Jag satte mig framför honom på sidan så att jag kunde se honom. Han visade mig telekinesis. Han vickade med fingret och i samma stund flög några löv från backen uppåt och började dansa som om vinden lekte med löven. Även om det var totalt vindstilla. Jag beundrade honom, njöt av att vara nära honom. Sedan visade han mig lite magi. Han knöt ihop sin hand som i en neve öppnade den sakta. När han öppnade sin näve satt där en vit duva och kuttrade i några sekunder innan den flög iväg. Jag var helt faschinerad av hur duktig han var på magi. Jag sa åt Xzai-On " Wow, det där var häftigt! Du är så cool älskling!" Han log och tittade djupt inne i mina blåa ögon med sina gudomligt vackra stora svartbruna pleiadiska ögon. Han närmade sakta mitt ansikte. Våra läppar möttes och han gav mig en lång sensuell kyss….

Annons:
Zynell
9/6/13, 8:10 PM
#1

haha jag vet hur det är med att ha svårt att koncentrera sig. Jag har också svårt med att få ut min flamma ur huvudet! 😉

[Aniela Michaela]
9/6/13, 8:21 PM
#2

Hahaha, Precis! Jag har häldre svårt att koncentrera mig än att inte ha min flamma i tankarna konstant! Det skulle vara för hämskt!😂

Zynell
9/6/13, 8:24 PM
#3

Precis! 😃

Ljuskristallen
9/7/13, 6:12 AM
#4

Instämmer helt med er tjejer är hellre okoncentrerad än att inte ha min flamma konstant i tankarna men har ni tänkt på det beror ju helt på att dom är så nära oss konstant inte undra på dom finns där dygnet runt 😎

# 2 Roligt att se dig igen 🌺

[Aniela Michaela]
9/7/13, 7:54 AM
#5

#4 Dygnet runt är han där för mig telepatiskt om han inte är upptagen! Astralt är han inte dygnet runt och vissa dagar är han inte här astralt alls. Då spelar det inte någon roll om han mediterar eller såver! Tack, jo här kan man vara, men tyvärr klarar jag inte av att vara på utomjordiskt. Det har blivit för mörkt då den sidan tyvärr har börjat bli ett Annunaki, Draconian,Telenaki, Sheluki tillhåll…Sådana mörka energier och onska klarar inte jag med längre när jag har nått en högre nivå än många andra,både medialt och andlight samt att mitt 3dje öga har blivit betydligt starkare än vad det var förut…

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[Aniela Michaela]
9/7/13, 10:30 AM
#7

#6 Oroa dig inte vännen! Jag har beskydd så det heter duga kan jag lova! Ärkeängeln Michael och Ärkeängeln Luciel beskyddar mig samt att närmare 60 legioner var av Michaels och Luciels är närvarande och beskyddar mig. Det är bara energierna från vissa av dessa människor som gör mig sjuk när jag är så avancerat empatisk. Dårarna från mörkret kan inte nå mig och göra något åt mig. Men energierna från dem kan göra mig att må dåligt ibland pga av en mycket välutvecklad avancerad empati och 3dje öga. Dessutom har jag mitt diomono svärd att ta till hands om det behövs. AA Michael AA Luciel har också dessa svärd och alla de andra ärkeänglarna och paa-tals…

Även Zynell har ett Diomono svärd att ta till om behövs. Men hon har inte kommit underfund med att använda den ännu! Men det är bara en tidsfråga innan hon kommer på att använda svärdet när det behövs… ;)

Denna kommentar har tagits bort.
vinteralvan
9/10/13, 10:51 AM
#9

Förlåt en nybörjare men vad är Diomonosvärd för något? Funderar

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Aniela Michaela]
9/13/13, 5:31 PM
#12

#11 Sant inte på denna planet i allafall. Före man hamnar till guds port måste man gå upp i dimensionerna Ljuskristallen. Du kommer att reinkarneras igen även din flamma. Men då blir det på en 5 Dimensionell planet och efter det i en 6 Dimensionell, planet! Du är långt ifrån klar från skolningen älskade vän! Men ni kommer att ta en 100-150 års paus innan ni reinkarnerar till männikor eller djurmänniskor på 5-6 dimensionella planeter. Men här på denna planet så kommer ni att vara färdig reinkarnerad på. :) Det är Ärkeängeln Michaels hälsning till Wolf och dig…

Ljuskristallen
9/13/13, 5:51 PM
#13

Tyvärr har du helt fel där för vi inkarneras inte igen det kan jag garantera dig men det finns ju dom som gör men Wolf och jag är klar för att sen vandra i evigheten.

Ärkeängel Michael är ingen vi har kontakt med eller kommer att ha,vi är två individuella själar som banat vår egen väg.Vi har ingen kontakt med änglar utan vi går helt vår egen väg och inkarnerar inte en gång till.

Vi har heller inte befunnit oss på nån annan planet än jorden och vi kommer inte heller att göra,där skiljer det sig från dig och Zynell som har era flammor i galaktisk form.

Vi vandrar en helt annan väg än er och ingen väg är fel  men inkarnation dom återkommer inte för varken Wolf eller mig.

Beträffande Nivåer, så befinner Wolf och jag oss på den 9 : e och Gud har inte den inverkan på våra själar vilket vissa tycks tro.

Annons:
Upp till toppen
Annons: