Annons:
Etikettdrömmar
Läst 908 ggr
Zynell
2013-09-03 12:47

Vad är drömmar för dig?

Vi lär oss ur ett vetenskapligt sätt att drömmar är till för oss för att bearbeta vardagen, men jag tycker vetenskapen går ordentligt bet på vad drömmar egentligen är. Visst kan vi ha vanliga drömmar som är röriga och ologiska, men vi kan samtidigt göra astrala resor i våra drömmar och se visioner om till exempel framtiden. Det har hänt mig flera gånger att jag sett visioner och att de senare har besannats.

Hur uppfattar du drömmar? Är de bara drömmar eller betyder de något mer för dig?

Annons:
Fjäril
2013-09-04 14:05
#1

För mig handlar drömmar om bearbetning gällande det som har varit, dels i nuet och men också sedan tidigare. För mig innebär drömmar också "svar" på funderingar, men det gäller att lära sig att tolka dem och förstå "budskapen".

Sajtvärd på Övernaturligt

[letter]
2014-01-23 14:00
#2

Drömmar för mig är ett visst mentalt mediumskap som de flesta människor oftast glömmer till skillnad från visioner som man upplever mycket starkare och kommer mycket lättare ihåg.

Jag har lärt mig från min tvillingflamma Rosalia Lombardo(Jordbunden ande) om att andar har sinnen av att läsa av ens tankar och känslor. Jag är mycket säker om att det man upplever i sina drömmar är en sammansmältning mellan vad man tänker och andar tänker där allt man upplever kan komma från vad som helst både från andra sidan och livet genom att andar läser av varandras tankar och känslor hit och dit och sen tanke överför till en när man sover, eller så inträffar det en genom att man läser av andars tankar och känslor som kommer än nära automatiskt genom att detta sinne öppnas automatisk ur en när man sover.

Inte riktigt hundra på det, men jag känner mig säker över det.

Upp till toppen
Annons: