Annons:
Etiketttvillingflammor-galaktiska
Läst 1792 ggr
Zynell
9/3/13, 12:36 PM

Galaktiska tvillingflammor.

Många tar för givet att de har sin tvillingflamma antingen på andra sidan eller här på jorden, och glömmer det tredje alternativet - att ens tvillingflamma kan befinna sig på en annan planet. Så var det för mig. 

Vet du var din tvillingflamma befinner sig? Är han eller hon utomjordisk?

Annons:
Ljuskristallen
9/5/13, 2:40 PM
#1

Min kära är i andeform ❤️

Det jag tycker nu är intressant är hur många av er som möter just era utomjordiska flammor,det är verkligen flammornas tid från alla former av världar,andevärld som utomjordiska sfärer.

En urspännande tid att få vara med om 🌺

[Sol69]
9/5/13, 6:51 PM
#2

Jag tror att min flamma lever på jorden.. jag tror att jag har haft astrala  resor med denne person.. Men jag har inte stött på denne person här på jorden än så tills dess kan jag inte vara 110 procent säkert. Säger till när jag vet säkert 😃

Zynell
9/5/13, 7:20 PM
#3

#2 Om du drömmer om honom kommer du säkert att hitta honom en dag. 🙂

[Sol69]
9/5/13, 7:30 PM
#4

Det återstå att se. Men tror att är det meningen att jag ska träffa min flamma i detta liv gör jag det. Så det är bara att vänta och se. Har en del upplevelser som tyder på att han finns här i detta liv och går på denna jord samtidigt med mig.

Zynell
9/5/13, 7:32 PM
#5

#4 Spännande! Håller tummarna för er båda! ❤️

Ljuskristallen
9/6/13, 7:58 AM
#6

Sol det tror jag också efter det du berättat för det där är verkligen mäktigt och underbart det du delade med dig av häromdagen så nu hoppas jag ni får möjligheten att träffas för det här blir intressant att höra om 😎

Annons:
[Aniela Michaela]
9/6/13, 4:20 PM
#7

Min älskling är från Kajeru, en planet i Alcyone som ligger i plajederna. Han är en pleiadisk indian och gudomligt vacker både utanpå och innanpå… 😃

Han heter Xzai-On Quetz-Al Kumjat. Han kommer från en familj på 3 syskon plus Xzai-On! Pappa heter Quetz-Al Kumjat, hans mamma heter Rose-Le, lillasystern heter Rose-An, hans yngre tvillingbror heter Xzai-An och hans äldre bror heter Cher-An…. Det var lite om den familjen han kommer ifrån…😃

Xzai-On är mitt allt, mitt kosmos…mitt absoluta allt och jag älskar honom oändligt mycket. Så mycket så det inte finns ord till hur mycket jag älskar honom…🤗

[Sol69]
9/6/13, 5:04 PM
#8

Japp Ljuskristallen det hoppas jag också för jag är oerhört tacksam för den hjälp jag fått medialt.. eller hur man nu ska skriva 🤔Och skulle hemskt gärna vilja säga tack och prata med denne och få veta om hjälpen var medveten eller om det skedde undermedvetet.. 😃

Så får hoppas att ödet och de på andra sidan för oss samman.. Du kan ju be Wolf ge oss ett litet handtag så får både jag, du och han veta vem det är och om han har gjort det medvetet sen,, 😎

The SecondLasAngel
8/20/14, 3:32 PM
#9

Jag drömde nyligen om min underbara tvilingflama, så nu vet jag ju att han finns. Men han hade inte den form eller utseende som jag tänkte mig. Han är ju i värkligenheten en röd Dracon drake, men nu värkar han ha fått en pelidiansk kropp (bara tillägnad för mig) han är lång muskulös med blå ögon, ljustbrun hud, nästan vit. Och han är den mäst fantastiska personen jag någonsin mött ;) Efter att jag möte honom dock så gick allt snätt. Jag har inte mött honom många gånger efter det. Men vi har en dotter tillsamans.

Upp till toppen
Annons: