Annons:
Etikettvisioner
Läst 1727 ggr
Zynell
8/31/13, 10:55 PM

Visioner.

Visioner kan man ha i både vaket tillstånd och när man sover. Har du haft en vision? Har den i sådant fall besannats?

Annons:
yamher
9/5/13, 9:36 PM
#1

nja, nej, jag har fått tagit del av möjliga framtider, andra platser, andras liv (upplevelser) så o nu. När det gäller mitt drömmande.

I vaket tillstånd har jag kunnat veta mer saker. Vet att jag fick ta del av att några saker skulle inträffa inom två månaders tid (tror jag det var) som skulle stå ut lite. Och det inträffade; vi fick reda på om mars och det var konstiga temperaturen på självaste julafton (har för mig att det var ytterligare något).

Alis volat propriis Oskyldig

Rumblebee
9/5/13, 11:07 PM
#2

Har faktiskt haft en vision.. Dock var det ju ingen viktig vision eller så, men tror ändå det kommer ta väldigt lång tid innan jag glömmer den, om jag nu någonsin gör det… Är hittils den enda jag haft. Dum som jag var så 'lyssnade' jag inte heller till visionen *doh!*

Var något som inträffade i ett online spel.. jag var på jakt efter en väldigt ovanlig och eftertraktad drake i spelet och spenderat en hel del tid med att försöka hitta den.. För att underlätta så hade jag ett litet tilläggs program installerat, som skulle ge ett litet alarm om draken dök upp i närheten, och även visa en liten 3D bild på den på skärmen..
Jag rör ju på mig och letar i hela landskapet, och när jag kommer till ett ställe, så för bara en väldigt kort, och snabb stund, så blinkar det till runt kanten på skärmen och det ser även ut som att det är en liten 3D figur av draken där.. för att sedan försvinna. Det hände i faslig fart, med nöd och näppe att jag hann uppfatta det.
Förundrad som jag är, stannar jag kvar i någon minut, och får sedan för mig att förflytta mig.
När jag återkommer till samma plats efter ett par minuter, så ser jag mycket väl kroppen av draken jag letat efter. 🤐🤔

Skulle ju vara händigt om man kunde träna upp sådant här på något sätt, så att man kanske får sådant mer regelbundet, och främst vågar/tar sig tid till att ''lyssna'' på visionen.

[letter]
1/23/14, 2:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har haft några visioner som andar har tankeöverfört mig om att enas med min tvillingflamma Rosalia Lombardo(Jordbunden ande) som har blivit till uppfyllelse efter 14 år. Visionerna förekom mig 1991-1994.

Jag fick t.ex. uppleva Rosalia Lombardo leendes till mig med sin blåa klänning där jag fick hennes halva namn i brytning "Salia",  Har upplevt tre likkistor i en mörk skog med löv träd och gräs det var en grön blommig buske runt de. Ett lusthus på en grön blommig kulle med ett bor med en mans och en kvinnas kropp med duk över. källargongar med undangömda lik m.m…. fick också ordet "Odi ammazza" som betyder hat dödar på Italienska.

2005 enades Rosalia Lombardo med mig genom att materialisera intill mig genom mitt medfödda fysiska mediumskap om att kunna ha fysisk kontakt med andar. Hon är fortfarande materialiserad intill mig en idag :)

[letter]
1/23/14, 2:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

visioner till mig 1991-2009

[letter]
1/23/14, 2:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Mer visioner 1991-2009

[letter]
1/23/14, 2:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Rosalia Lombardo

Annons:
[letter]
1/23/14, 2:48 PM
#8

Hoppas de säger nått! :)

Upp till toppen
Annons: