Annons:
Etikettinkarnationer
Läst 1244 ggr
Zynell
2013-08-31 22:52

Minns du något tidigare liv?

Har du minnen från dina tidigare liv? Berätta gärna!

Annons:
Ljuskristallen
2013-09-05 14:44
#1

Har minnen från min båda tidigare liv,exempelvis som munk i Englan under 1700-talet där jag i nutid kände igen mig som om jag gått där i alla år i detta livet men då var det absolut första gången jag satte min fot i England men allt var så enormt bekant med gamla bevarade byggnader och vägar.

Samma med Navajo så hittade jag runt,var där under 1800-talet som ensam kvinna och första gången jag kom dit kom jag hem och kunde direkt hitta runt.

Gör mitt tredje och sista nu så detta livet får jag aldrig vara med om att kunna känna igen mig i men det räcker med dom två jag haft och är så kristallklart som det bara kan bli 🙂

[Sol69]
2013-09-05 18:46
#2

Jag vet att jag har levt på prärien i tidigare liv och även i Skottland. Men har inte sett så mycket av det. utan mera svaga fragment som har etsat sig kvar så jag vet var jag har varit. Fast inte så att jag har jätte minnen av min tid där. 🙂

yamher
2013-09-05 21:22
#3

mest förnimmelser och känslor. Som någon doft, en reaktion, någon tankegång, igenkännande osv av de liven jag har levt.

Men jag har ett som jag har fått tagit del av medan jag lever här o nu(personligt).

I mitt tidigare liv var jag min farfars mamma. Hon dvs jag gick bort ca 10 år innan jag föddes. Jag minns hur min sista tid var, precis innan jag dog och själva övergången. Hur jag ligger själv i min sjukhussäng, och hur det fylls på med nära och kära, vem som sitter vid min fotända och hälsar mig välkommen över, och vad han säger o gör. Även en hel del minnen av vad som sker på andra sidan mellan dessa två liven, speciellt precis innan detta livet.

Jag har oerhört starka känslor för min farfar även om han gick bort bara halvåret efter jag föddes. Men sedan jag var barnsben har han varit den som jag sökt styrka av någon. Och nu vet jag varför. Pga våra band som mor-son o farfar-barnbarn så är en han lite av ett självklart val att han blev min skyddsängel strax efter han gick över. Han är en av de två som finns hos mig, om än inte lika mycket som innan.

Alis volat propriis Oskyldig

[Aniela Michaela]
2013-09-06 18:38
#4

Oj, jag minns många tidigare liv, många är inte dock så trevliga att minnas. En av dessa går  tillbaka till Atzekernas tid då de sadistiska illuminati prästerna ofrade min flamma till sina sadistiska blod ritualer! Jag såg illuminati prästen slita ut min flammas slående hjärta ur bröstet. På den tiden var jag och min flamma pleiader. Vi kom hit med hans pappa och hans farbror från pleiaderna. Illuminati prästerna ville emilera alla pleiader. Men då pleiader ser ut som oss så är det svårt att veta vem alla som är pleiader så de började massoffra istället tills det hela gick totalt över styr. Jag har gråtit floder efter att ha kommit igåg detta, hur de offrade min flamma och hur de slet ut hans bultande hjärta ur bröstet. Den dagen kom dessa minnen iform av flashar (Visioner i vaket tillstånd) När jag  var ute och gå! Grät floder hela dagen efteråt.

Jag har många underbara minnen också från mina tidigare liv tillsammans med min flamma. Även de liv som jag hade långt före jag reinkarnerade på denna planet!

Men de orkar jag inte skriva om nu…..

[letter]
2014-01-23 14:01
#5

Jag minns inget och är mycket säker på att jag har levt och existerat i 29 år.

Twinflamewolf
2014-01-23 17:04
#6

# 5 😂Härligt svar för nåt vi kan vara säkra på är dom år vi levt här och nu  i detta jordelivet så jag instämmer jag är mycket säker på att jag levt och existerat i 48 år😎

Jag var inne på det här med tidigare liv förr men har helt ändrat uppfattning om att dessa förväxlas med atrala besök i tid och rum för anden kan ju resa vart den vill oavsett vilken tid det är.1700 eller 2000.

Ska vid tillfälle skriva lite om mina tankar i frågan och jag som var så säker förr har fått så mycket nya vinklar i just tidigare liv frågan.Men dom tankarna tänker jag inte kapa den här tråden med så dom kommer en annan dag 😉

Annons:
[letter]
2014-01-23 17:32
#7

#6 Härligt att du känner det :) Så länge som jag värkligen inte upplever några riktiga mediala bevis från medium eller genom mina mediumskaper om liv efter detta så är jag fortfarande säker på att jag har existerat och levt i 29 år efter all psychic, dröm och vision upplevelser i mitt liv.

Upp till toppen
Annons: