Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1738 ggr
Zynell
2013-08-31 22:05

Berätta om din tvillingflamma?

Har du hittat din tvillingflamma eller letar du fortfarande? Dela gärna med dig vad du vet om honom/henne. 🙂

Annons:
monstermash
2013-09-08 18:43
#1

Hoppas att någon svarar på detta snart! :)

Zynell
2013-09-08 18:52
#2

Haha! Jag kan berätta lite kortfattat om min tvillingflamma. 😉

Till en början kan jag säga att jag har alltid känt av min tvillingflamma. Jag har alltid vetat hur han ser ut och vad för slags personlighet han har. När vi sedan fann varandra var allt en ordentlig bekräftelse för mig. 

Jag trodde under många år att min flamma befinner sig på andra sidan, men det visade sig vara fel. Han är inkarnerad, men kommer från en annan planet. Han är en pleiadean och kommer från planet som heter Erra. Han har tagit mig dit en gång astralt. Grönskan där ser ut att skilja sig lite från hur det är här. Allting verkar ha mycket starkare färger där.

Utseendemässigt är han en riktig snygging! haha! Han är två meter lång, ljust hår och stora, vackra, mandelformade ögon och vältränad. 

Som person är han lugn, stillsam och väldigt omtänksam. Han är också väldigt överbeskyddande, fast inte mig emot.🙂 En riktigt bestämd karl är han också. När han är fokuserad får han alltid den där vääääldigt seriösa blicken i sina ögon som bara får mig att smälta. 😃

Ramona Mathilda-rose
2013-09-11 04:10
#3

Jag har oxå hittat min …. Vad de nu är men det är andligt själsligt På en nivå jag aldrig vetat om o de är just de att de är inte de sexuella som är de viktiga utan just själen på något utöver allt annat det tog mig två år att hitta förståelse att de var han som var min tvillinsjäl själsfrände Karma o allt som jag vet kommer att vara de ultimata Som finns jag har mycket mycket kvar att lära så jag måste ta in , sortera ta i mot honom på min väg att acceptera sanningen att de är han " min bror" som äger mig..

Nandini
2013-09-11 17:36
#4

Nä, har inte träffat honom. Tror jag. Eller var det han som kommit i mina drömmar. För säkert 10 år sedan vaknade jag en natt vid att det fanns en man bakom mig i sängen. Han höll om mig och vi sov bara. Fast jag visste att jag sov, så visste jag att det var på riktigt. Det är svårt att förklara. Men jag kunde känna hur han rörde sig, på riktigt. Och feg som jag är vågade jag inte vända mig om.

Det här var ingen vanlig dröm. Självklart har jag drömt romantiska drömmar x antal gånger, men det här var inte alls så. Jag VET att det var på riktigt. Och idag funderar jag på om det kan ha varit min tvilling..

Men det händer inte ofta. Nu är jag ju mycket äldre än ni som skrivit här, och jag undrar om man har chans att hitta sin tvillingflamma även vid nästan 60 år!?

ALPHIRA
2013-09-11 22:40
#5

Nå men Nandini, åldern har ju ingen som helst betydelse i detta sammanhang!

Hälsningar från Marjaana, 63 händelserika år.

Nandini
2013-09-12 06:25
#6

# 5

Nä, det borde ju inte betyda något! Men om tvillingflamman inte är på andra sidan utan på en annan planet, så kan de se ut som 30 år fast de är 250 år! Där kan jag bli lite fundersam.

Hå hå ja ja! Den som lever får se…

Annons:
ALPHIRA
2013-09-12 10:30
#7

Men är det inte bara bra om flamman ser ung ut… 😍😉

Nandini
2013-09-12 21:12
#8

Ha! Ha! Gapskrattar Jo, det förstås!

Toxics
2013-09-13 13:10
#9

klart jag har hittat honom =) .

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Upp till toppen
Annons: