Tvillingflammor iFokus

Tvillingflammor

Etikett: tvillingflammor-allmÀnt
LĂ€st 931 ggr
Zynell
1

Hur ser din tvillingflamma ut?

Vet du hur din tvillingflamma ser ut? Har du en bild av henne/honom inuti ditt huvud? Dela gĂ€rna med dig om du vill. đŸ™‚

[Wolf.]2
0

Han Ă€r skitsnygg â€ïž

Har flera fotgrafier pĂ„ honom bĂ„de som barn ÂŽ,ungdom,vuxen och gammal gubbe đŸ˜

NĂ€ Wolf Ă€r den mest attraktivaste enligt mig dĂ„ förstĂ„s đŸ˜Žmen nog ser han bra ut din flamma Zynell det rĂ„der det ingen tvekan om đŸ˜Ž

Zynell
0

Ja, det dÀr med bilder hade varit kul!

[Wolf.]2
0

Minns jag rĂ€tt sĂ„ la vĂ€l du in en underbart fin teckning pĂ„ en kvinna inne pĂ„ en dold sajt ? sĂ„ nog kan du teckna allt för den var ju helt underbar đŸ˜Ž

Bilden dÀr Wolf Àr ung som jag visade dig den Àr hur redigerad som helst av en man som Àgnade sin tid Ät att bla mÄla pÄ foton men likt sig Àr han ju bara det man har plockat bort en del Àrr som han hade och gjort lite Àndringar kring ögon och mun.

Han som tog den bilden i början pÄ 1900-talet dokumenterade indianernas liv för han sÄg den förÀndring som skulle ske i framtiden dÀr mÄnga tappade sitt ursprungs arv.

Prova och teckna din flamma för det skulle sĂ€kert gĂ„ hur bra som helst đŸ˜Ž

Zynell
0

Tack! Roligt att du tyckte om den bilden. đŸ™‚ Jag fĂ„r kanske försöka mig pĂ„ att teckna honom nĂ„gon gĂ„ng, fast risken Ă€r stor att det inte kommer att bli sĂ€rskilt likt. đŸ€Ș