Tvillingflammor iFokus

Tvillingflammor

Etikett: tvillingflammor-allmÀnt
LĂ€st 850 ggr
Piixy
0

Hmm kompilicerat

Kan jag vara hans tvillingflamma utan att han Ă€r min? đŸŒˆ

lanabanana
0

Nej det tror/tycker jag inte!

Gaula
0

nej, sÄ kan det inte vara

Twinflamewolf
0

InstÀmmer med Gaula,sÄ kan det inte vara.Ordet tvilling betyder tvÄ,man kan inte vara en enda ensam tvillingflamma och den andre inte.

Tvillingflamman har vi ju bara en av och det Àr den sjÀlen man hör ihop med och dÀr en total sammansmÀltning rÄder.Man Àr ett fast man Àr tvÄ.TvÄ sjÀlar som Àr ett med varandra.

Piixy
0

#3 jag har en tvillingsyster Àr hon min tvillingflamma eller mÄste det vara en kille/pojkvÀn? :)

[Starship]
0

#4 nej din syster kan inte vara din tvillingflamma, tvillingflamman Ă€r alltid en kĂ€rlekspartner 🙂

Piixy
0

#5 aha okej tack :P

Twinflamewolf
1

# 4 Kan, kan ni vara men jag vet inte hur vanligt det Àr och med ett tvillingsyskon finns ju enormt starka bÀnd dÀr ni kÀnner in allt den andra Àr med om osv sÄ en omöjlighet Àr det absolut inte.

Ibland inkarnerar flammorna samtidigt men det betyder inte att dom alltid hamnar i en kÀrleksrelation under sitt jordeliv tvÀrtom det handlar mycket om utmaningar att vÀxa och lÀra sig andligt.

Jag har mött flammor som bÄda Àr inkarnerade och har förhÄllanden med helt andra,ett syskon par jag kÀnner till som Àr tvillingflammor dock inte tvillingsyskon vilka i sin tur har bÄde man och hustru pÄ andra hÄll Àn med varandra.

Det beror sÄ enormt mycket pÄ vad vi valt in och dom enda som kan kÀnna igen vem sin flamma Àr Àr tvillingflammorna sjÀlva för dÄ bara "vet" man och det rÄder ingen som helst fundering eller tvekan om saken.