En Härlig
Kort berättelse om just tvillingföreningen,hur enkel och underbar kärlek mellan flammor kan vara.
För några år sedan läste jag om ett par som bodde i ett hemsökt hus.Båda var dom då runt femtio år och hade besök av en man.Maken i huset fick snart lära sig att dela sin Hustrus kärlek till detta "spöket" för hon kunde inte låta bli att falla för honom men förstod inte då varför.
Hon såg honom lika tydligt som vilken människa som helst som om han vore fysisk vilket även hennes make fick göra ibland och det slutade med lite smått svartsjuka från maken som tyckte det var väl lite märkligt att dela sin Fru med ett spöke.
Frun pratade ofta om mannen som hon både såg och kunde prata med så Maken blev väl lite smått trött på det där ibland även om han själv såg honom nån gång då och då.
Tiden gick och ett medium kallades på plats som redde ut allt för dom och när den tidningen publicerade sin artikel om detta par så hade maken helt accepterat att det fanns en andlig tvillingflamma till Frun i deras närhet.
Det tog lite tid för honom att ta in men han blev helt överens med att en andlig tvillingflamma fanns på plats tätt intill sin jordiska flamma och paret levde lycklig tillsammans med Frugans flamma som inte drog sig för att ge sig till känna inför paret.
Det här tycker jag är underbar berättelse men tyvärr minns jag inte vilken tidning jag läste det här i och det var några år sedan.Men det visar ju så tydligt på att en flamma kan även accepteras i ett jordiskt äktenskap. Att flammor som vi är individer och har olika val och möjligheter att kunna bistå sin andra hälft som befinner sig i en fysisk kropp.
Jag och min flamma valde evig trohet men det här visar ju så tydligt hur olika vi väljer och jag önskar jag idag kunde komma ihåg antingen namn eller tidningen för dom skulle jag gärna vilja följa upp och se hur allt ser ut i dag.
Vackert är det i alla fall och jag gissar dom lever där sida vid sida alla tre ❤️❤️❤️
Verkligen underbart! Tidningarna borde ha fler sådana reportage istället för en massa negativitet. Och jag håller med om att vi tänker olika när det gäller förhållanden, även flammor. Men liksom för dig är det bara min flamma som gäller för mig. Jag kan inte tänka mig att ha ett förhållande med någon annan. Jag haft några, men det beror på att jag hela tiden sökte efter min flamma, långt innan jag ens visste vad tvillingflammor är för något. Om jag varit medveten om honom på det sättet jag är medveten om honom nu hade jag antagligen aldrig hamnat i andra förhållanden. Någon annan än han är idag otänkbart för mig.