Inte attraherad till flamman.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag hittade den här videon nyss där en man berättar om folk som har hittat sin flamma, men finner inte sin flamma fysiskt attraktiv. Detta klingar verkligen fel hos mig. För mig är flamman den ultimata attraktionen, dvs allt man någonsin velat ha i en partner finner man hos sin flamma. Så är det för mig när det gäller min flamma. Det finns ingenting hos honom som jag finner oattraktivt. Jag har alltid varit attraherad av sådana egenskaper som han har, även långt innan jag blev medveten om honom.
De som inte finner sin "flamma" attraktiv men klingar på mycket annat har då, enligt mig, inte funnit sin flamma utan en själsfrände, en soul mate. Det är tyvärr lätt att blanda ihop tvillingflammor med soul mates för även en soul mate kan passa en väldigt bra.
Vad tror ni?
Vilken babbelkusse till gubbe 😮
Jag skulle vilja säga man har inte ens mött själsfränden om man ingår i en mänsklig själsgrupp. Möter man flamman slår det ju lågor direkt oavsett hur personen ser ut, oavsett man är ung gammal eller vilken etnisk bakgrund man har.
Jag brukar ofta prata om att när man väl släppt in flamman i sitt liv vänder man aldrig ryggen eftersom dessa två själar är av så känslig natur och väl man mött flamman faller allt på sin plats och attraktion uppstår på precis alla plan oavsett man är ande, fysik ,galaktiskt så finns den där äkta kärleken och attraktionen oavsett hur flammorna ser ut, klär sig eller önskar se yngre ut.
Så länge vi bär dom jordiska ytligheterna som han pratar om i videon, att man ska vara på ett visst sätt. Ha dom rätta kläderna så möter vi inte just flamman av den orsaken vi behöver mogna för att se den äkta kärleken inte ytan utan det inre.Först då kan vi förenas och vi bara älskar eventuella skavanker partnern har för hur det är finns attraktion på samtliga plan med en flamma annars är det nån helt annan men som du skriver misstar sig folk och tror sig funnit flamman eller nån ur sin själsgrupp.
Här ser vi hur människan fortfarande inte är redo eftersom hon mäter allt i jordiska mått men väl den andliga kärleken infinner sig då är man öppen för att kunna ta emot sin flamma oavsett vilken form dom kommer till oss.Så länge ytligheten dominerar låser man sig och är inte mogen för föreningen.
Nä det där är inte rätt för med flamman är vi ett och allt på alla plan,ren kärlek och en fulländad attraktion uppstår ❤️ ❤️
Ett mycket bra inlägg ljuskristallen 👍
Tack Sol 🌺
Håller med Sol. Väldigt bra skrivet, Ljuskristallen. 🙂
Tack Zynell 🌺