Tvillingflammor iFokus

Tvillingflammor

Etikettdrömmar
Läst 1045 ggr
Zynell
1

Opålitligt lejon.

Hu, vilken skum dröm jag hade i natt.

Jag bodde i någon lägenhet tillsammans med min son. I lägenheten hade vi ett husdjur - ett lejon!! Jag litade inte på lejonet för fem öre och visste att han kunde attackera oss när som helst.

Det ringde på dörren i drömmen och där stod brevbäraren. Lejonet började ryta och jagade bort den stackars och vettskrämda brevbäraren. Har för mig också att lejonet bet brevbäraren.

Sedan ligger jag i min säng och ska sova. Lejonet ligger intill och nafsar på mina fingrar med sina tänder!! Jag kan nästan känna i sömnen när han råkar rispa mig med tänderna. Det gjorde ont. 

Efter det är jag bra less på lejonet och går ut på terrassen som finns utanför lägenheten. Där står två jättar till män! Jag pratar med den ena. Han är hur muskulös som helst och över två meter. Han står och pratar med en annan lika stor man. Jag börjar klaga och säger att lejonet måste ut nu. 

De nickar och båda går in igen för att söka reda på lejonet. 

Drömmen kändes väldigt stressig och jag undrar om lejonet kanske representerar någon person jag känner. Hmm …

ALPHIRA
1

Verkligen en märklig dröm! Enastående!

Jag kan inte tolka drömmar. Du kan själv vara på rätt spår, att djuret representerar någon som du känner.

Vad hände sen? Fick killarna bort lejonet?

Zynell
1

Har faktiskt ingen aning. Drömmen slutade med att de gick bestämt in i lägenheten igen. Skulle tolka det som om de ändå avlägsnade bråkstaken. 🙂