Tvillingflammor iFokus

Tvillingflammor

Etikettot
Läst 716 ggr
Ljuskristallen
0

God Dagens 10 September

God Förmiddag på er alla 🙂

Solen sken för en stund sedan men fick ge vika för hel molningt tycks det som men men så är det det nu när du vackra underbara höst kliver in.

Måste ut i trädgården och fixa undan lite, jisses så mycket äpplen det blev i år så jag vet inte snart vad ta mig till med alla.Vissa år kommer nästan inga medan andra så blir man bombad av dom.

Klippa gräs lär nog behövas bara ett par tre gånger till sen är det dags med snöskottning istället om vi nu får nån snö i år det vill säga.

Ha en fin fin dag på er 🙂

[Sol69]
0

God eftermiddag!

Jag har varit ute och sopat löv så de märks att de börjar bli höst. Fast är nog inte sista gången i år jag står med den utan de är ju bara början. 🥵

Jag har ju ingen frukt i och med att jag har en uteplats. Men brukar få äpplemos av mina föräldrar eftersom att de har trädgård.

Men vad gör du av alla din frukt Ljuskristallen.. Måste va en hel del att ta tillvara på nu på hösten 🤔

Ha en trevlig höst kväll och njut av lite levande ljus och mys.

Ljuskristallen
0

Ha ha ha ja det blev en jiddrans massa,tre fulla frysar och en helt del som slängs ,inte vill grannarna ha heller för dom har lika mycket själv 😃 äpplen fick jag men inte ett endaste plommon i år 😕

Ha en fortsatt fin afton alla 🌺

ALPHIRA
0

Nå men vad är det med plommon???!!

Samtliga mina arbetskamrater som har plommonträd har sagt att det blev inga plommon! Inte ett enda!!!

Jag planterade ett plommonträd förra året men det klarade inte vintern. Däremot körsbörsträdet mår bra.