God middag 9 september!
God middag allihop! Tänkte vi kunde ha en god morgon/god middag tråd här lite då och då där vi kan prata om allt och ingenting. 🙂
Hoppas ni får en bra dag!
Godagens i tråden !
En strålande id'e tycker jag det är alltid så trevlig med dessa trådar.
Varmt blev det här nästan högsommar värme men det ska visst vända och det tycker jag bara är bra som är en höst människa.
Ha en fortsatt fin dag på er alla ❤️❤️
Ja, jag är inte särskilt förtjust i värme och sol jag heller. Föredrar när det är svalt och dunkelt, så höst och vår passar mig bäst. 🙂
Härligt fler gillar hösten och just det där dunkla, murriga mysiga när vinden viner,löven flyger och regnet piskar på rutan och man sitter inne med en god kopp the och nybakade scones då är det mys 😎
God kväll..
Börjar synas ute att de börjar bli höst.. trädet utanför min dörr börjar skräpa ned.. 😕Dags att ta ett tag med kvasten i morgon.. 🙂
Lönnen utanför mitt jobb börjar så smått att växla färg. Oerhört vackert, så nu Kan man snart gå ut och fota lite fina höstbilder. Älskar att promenera runt och ta kort här och där. 😃
Andra springer runt i naturen för att få en smal kropp och jag går och stannar och njuter av naturen och dess energier. Men att promenera gör ju lite även för kroppen. 🤔Men jag tar ju både kropp och själen.
God morgon från mig också. Ska ut och plocka lingon idag om det nu inte blir regn. Jag är också en höstmänniska.