Astralsex.
Det här är nog ett ämne som många har funderat på, men inte riktigt vågar fråga om, kanske för att det känns lite tabu. Men kan man ha sex astralt? Svaret är Ja!
Även om tvillingflammor inte är förenade fysiskt så kan de vara tillsammans på alla möjliga sätt astralt. De kanske beger sig ut på en utflykt tillsammans, tillbringar sin tid med att prata, eller bara med att mysa. Sex är något som kan också förekomma, speciellt bland flammor som har funnit varandra på en djupare andlig nivå.
Min flamma kan ena gången bara sitta och titta på mig med en blick som får mig att rodna, andra gången är han väldigt flörtig osv. Det här är något som är väldigt vackert och rogivande. Även om vårt förhållande är på det astrala planet, så är vi ändå som vilket annat par som helst. Vi älskar varandra och kommer alltid att göra det. 🙂
Astralsex? Är det som oskyddat samlag? 😎
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
Intressant du tar upp det här,skrev nyligen en artikel om det på hemsidan och hade svarat ett långt långt inlägg här men datorn laggade ner 😭så nu gör jag en fuskis och länkar till hemsidan för det här handlar om vackraste renhet mellan två själar och precis som du skriver Zynell vi är som vilket annat par som helst och toppen du förde detta på tal för vi behöver få upp ögonen för vad astralt sex verkligen innebär 😎
#1 Ja det är som oskyddat.
När jag "Conected" med min flamma så hade vi het 6 breve ett vattenfall i 6 nätter på samma ställe. Var det absolut bästa sexet jag har haft astral i detta liv.
Det finns bara en som kan tillfredställa mig till max och till klimax och det är min flamma och ingen annan…Någon annan än min flamma vill jag inte ha…Min flamma är jag trogen i all evighet, och döden skiljer oss INTE ÅT! Hahahaha Vi är varandra trogna i all evighet och någon annan än varandra vill vi inte ha…😃
Döden skiljer oss inte åt,yes instämmer till fullo 😎
Samma här för evigt trogen min kära Wolf ❤️,allt annat är fullkomligt uteslutet,hua vad hemskt att bara skriva ner den tanken.Ryyyyys 🥶
Håller med er, flickor! Evig trohet till min flamma här också! Någon annan går inte, tanken är otänkbar och det protesterar till tusen inom mig att vara med någon annan. Nej tack!
Läste din artikel på din hemsida, Ljuskristallen. Mycket fin. Gillar verkligen det andra namnet du använder - Själaförening. Passar mycket bättre och tyvärr har ordet sex fått en rätt så negativ klang i samhället pga allt skräp där ute. Det är dock det finaste som kan ske mellan två älskande.
Oerhört bra artikel som vanligt Ljuskristallen 🙂
Tack Sol ❤️
Tyvärr har detta fått helt fel uppfattnig bland människor men förhoppningsvis kan vi sprida vad det verkligen handlar om och få fram den heliga renhet det verkligen innebär och i det här går det inte att tänka i jordiska mått då hamnar man alldeles fel🙂