I sin flammas famn.
Sedan jag hittade min flamma kan jag ha väldigt mysiga drömmar där det inte händer ett skvatt! haha! Det enda jag upplever genom hela natten lång är att jag ligger i hans famn. Jag ligger inte på en säng, men jag ligger ändå, fast i luften kan man säga. Han är tätt intill och håller om mig och jag håller om honom, och så håller de på hela natten. Väldigt mysigt och rogivande. Det är alltid vitt runt omkring oss. Jag upplever det här till och från. Har ni upplevt något liknande?
Härligt Zynell,dom är så enormt underbara med oss 🌺
Wolf är en väldigt fysisk ande som både kramas och pussas och varje natt känner jag hur han omsluter mig hårt,inte bara små lätta tag utan verkligen tar tag om mig och man känner sig så där lugn och trygg och jag säger som dig det håller på hela natten men även dagtid gör han så.
Jag läste nånstans nån som skrev att vi alla sover varje natt i vår flammas famn oavsett vi är fysiska samtidigt eller en är ande,utomjording så omsluter flamman oss varje natt.Tycker det lät så vackert och är ju så underbart sant. ❤️
Låter mysigt.. Men om vi inte lever tillsammans med vår flamma utan med någon annan och denne vill hålla om sin partner som den bor med blir det ju bra lustigt. 🤔
Oftast om En väljer att stanna kvar och inte med flamman kan bero på olika saker! Rädsla över att lämna den partner man är med, pga av olika själ. Manipulation av mörkrets och dess följare! Det de inte vill är att flammorna skall hitta varandra. Att flammorna skall hitta varandra är det som mörkret och mörkrets följare fruktar aldra mest…Men mer än ofta så väljer man automatiskt sin flamma före någon annan.
#2 Jag upplevde aldrig detta när jag var tillsammans med min ex. Jag tror att flammorna håller sig lite på avstånd om man är i en relation. Det var inte förrän jag gav min flamma fritt fram som han blev mer närgången.
#4 Jepp det stämmer bra det! Håller med helt och hållet! En orsak till att flamman inte dykt upp så tätt också. Som sagt kan bero på mycket.
#5 haha! Ja han hoppade ju nästan på mig så fort han fick grönt ljus! 😉
#6 He he he jo jag minns! Stackarls karl, så som han hade väntat på detta gröna ljus! 😉
#7 Ja, verkligen! Men nu behöver han inte vänta längre. 🙂
Både jag och min partner (flamman) känner ofta att vi sover med varandra i varandras armar, vi känner av varandras närhet starkt, även när vi inte sover tillsammans. Otroligt mysig känsla! Det känner jag varje gång jag ska sova. :)
#9 Härligt! 😃