Tvillingflammor iFokus

Tvillingflammor

Etikettsjälsfränder-soul-mates
Läst 2335 ggr
[lillalollo]
0

nyfiken

Någon som jag beskriva lite mer ingående (ni som träffat många)

hur det känns och hur man vet att man träffat självfrände?

Och hur det känns när eller tecken på att man träffat flamman?

Är man jättelika eller utseendemässigt och har samma intressen och såvidare eller är det bara så att man klickar fast man är helt olika?

Får man någon specifik känsla när man träffar denna, händer något?

nyfiken…

Ljuskristallen
2

Oj det här är svårt att svara på för väl man mött flamman så bara vet man.Det blir en oerhörd dynamisk känsla som man bara inte kan ta miste på,vår ande bara vet när flamman finns oavsett flamman är i fysisk,andlig eller utomjordisk form.

Det mötet går inte att beskriva med ord för dom räcker helt enkelt inte till och vår ande bara vet när tvillingflamman träder in i vårt liv.

[lillalollo]
0

själsfrände då?

Ljuskristallen
0

Personligen har jag inte mött någon själsfrände i mänsklig form utan min grupp har kommit i mina djur men det är samma där man bara inom sig vet fast mötet med flamman är betydligt djupare än med en själsfrände.

[Aniela Michaela]
5

Jag kan svara på denna fråga. Jag har mött både min flamma och själafrände.

När du träffar din själafrände så käns det som om du har känt personen i fråga länge. Som om du har känt honom sedan ett annat liv etc. Visst man kan ha en viss atraktion till sin själafrände. Men många gånger slutar det i vänskap. Eller man känner att man har mer vänskaps känslor än den där intensiva kärleken emellan som bara flammor har.

Man kan älska sin själafrände men, det blir inte den där heta intensiva kärleken som bara flammor har emellan.

Möter du din flamma så är attraktionen så stark att det är ofattbart att stå emot den. Det är som två magneter ungefär. Du kan inte smita från den…du dras och atraheras av din flamma som en magnet. Sedan känner man en otrolig frid, harmoni, lycka och glädje när man möter sin flamma…

Flammor kan visa sig i drömmar, redan som ung flicka så att du skall sakta men säkert  veta vem han är och söka efter! Flamman visar sig astralt ofta när du sover under årens lopp så att det skall vara lättare att veta hur flamman ser ut så att när du sedan möter honom vet exakt vem han är så att nu kan återförenas. Bara för att flamman visar sig astralt så betyder det inte att han är på den andra sidan. Han kan komma astralt och visa sig fast han skulle bo I USA, ENGLAND, SPANIEN ELLER från en annan planet om denne mediterar eller sover.

Men ofta de som kommer och visar sig astralt är ofta rätt så andliga. Men man kan be sin flamma komma visa sig under en meditation. Dock behöver han inte visa sig under meditation, men om du mediterar och ber honom visa sig så kommer han att göra det förr eller senare. Kanske astralt eller i form av en vision genom meditation.

[Sol69]
0

Har mött min flamma astralt och de va en unik upplevelse, men dock inte mött honom i livet än.. 🙂

[Aniela Michaela]
1

Men det är ju början till återföreningen! Första steget till återföreningen så att säga. Han ville visa sig för dig så att det skall vara lättare för dig att hitta honom och känna igen honom sedan! 😃Låt ditt innersta heliga hjärta leda dig till honom. Visioner kan också ge dig ledtrådar var han befinner sig..

[Sol69]
1

Jag litar på att universum ser till att vi möts en dag.. om det är menat att vi ska mötas i livet. Jag lyssnar på deras råd och följer min väg och sen om det är meningen så möts vi på den tid och den plats som det är menat.. 🙂

Men kan erkänna att jag är lite nyfiken på när det är 🤔

Zynell
1

#7 Jag har känt av min tvillingflamma hela mitt liv, men det var inte förrän jag mötte Ljuskristallen för ca 4 år sedan som jag lärde mig om tvillingflammor. Efter det började jag leta efter honom och jag hittade honom 2012. Tog några år med andra ord, men det skedde i små steg. Precis så som det verkar ske för dig. 🙂

[Sol69]
1

Zynell!  Har du lust att berätta lite hur din väg för att hitta honom var?? 🤔

Men förstår mycket väl om det känns för privat och du inte vill berätta om det 🙂 men det lät intressant 😃

Zynell
2

#9 Det var en riktig berg och dalbana, kan man säga. Många gånger var det riktigt frustrerande för trots att jag frågade mina guider osv så var det dödstyst från deras sida. Jag letade dessutom på fel plats. Jag trodde att min flamma befann sig på andra sidan, men det visade sig att han kommer egentligen från en annan planet. Med andra ord är han lika fysisk som du och jag och är inkarnerad. Men så en dag snubblade jag på ledtrådar om det utomjordiska och då släppte allt. När jag på nytt frågade mina guider om min flammas namn avslöjade dem det plötsligt. Efter det small det bara! Jag började drömma om min flamma väldigt ofta, flera gånger i veckan i början. Innan dess drömde jag nästan aldrig om honom, men han har sagt att det var svårt att nå mig. Inte så konstigt med tanke på hur stängd jag var då. 

Jag tror att det är så att man får inte till sig saker förrän man är redo för det. Jag tror att jag leddes mot rätt håll, men att jag var själv tvungen att öppna ögonen först för att se den vägen. 

Min flamma är en pleiadean och kommer från en planet som kallas Erra. Jag har varit dit astralt tillsammans med honom. Han är en lugn och stillsam man, rätt allvarlig av sig och har seriösa ögon. Han är en rejäl karl på två meter och muskulös kropp. Riktigt attraktiv. Den snyggaste mannen i världen, enligt mig.😉

Men samtidigt har jag sett honom inuti mitt huvud hela mitt liv. Jag har alltid vetat hur han ser ut och vad för personlighet han har, långt innan jag ens visste något om tvillingflammor. I många år trodde jag att jag var ensam om detta. Jag trodde ju att han var bara en fantasi/inbillning, men så mötte jag Ljuskristallen och hon förklarade för mig om tvillingflammor … och på den vägen är det. 😃

[Sol69]
0

Tack för att du berättar om din upplevelse. Tror jag börjar att förstå lite mera nu hur det fungerar.. Får grunna på de lite mera. Men lite klokare blev jag av dina ord. 🙂

Zynell
0

Varsågod! Det är bara att fråga på om du vill veta mer. 🙂

Ljuskristallen
0

Tänk att det gått nästan fyra år,vart tog den tiden vägen 😮minns vi pratade mycket och länge om det här och jag sa att du redan har både kontakten och visste i ditt hjärta vem han är och kolla nu vad långt du kommit. Helt underbart fantastiskt roligt att se för du har en djup andlig kunskap Zynell och nu får du sprida ordet och sanningen om våra älskade flammor.

Det kan inte bli bättre 🌺 ❤️ 🌺

Jag blir så glad för din skull så jag studsar upp och ned av glädje,härligt😎

stina63
0

Låter spännande men själv har jag inte sett eller känt av, Men kanske jag gör de.

Zynell
0

#13 Ja, tiden flyger verkligen iväg! 😃Det minns jag också och tack vare det började pusselbitarna falla på plats. Jag har mycket att tacka dig för, vännen! ❤️🌺

Ljuskristallen
2

Detsamma jag har mycket att tacka dig för också för du bollade tankar med mig som jag nog inte tänkt på innan så båda lärde vi av varandras erfarenhet och det känns så härligt när man ser andra utvecklas andligt 🌺

[Aniela Michaela]
0

Tids nog Stina kommer du att känna av och även se honom, var än  han befinner sig..

Zynell
0

#16 Håller verkligen med. 🙂

[lillalollo]
0

tack så mycket aniela för svar..

jag har också sökt efter tvillingflamman många ggr. Men aldrig fått något resultat alls.

själsfrände har jag redan en i mitt liv. :)