Annons:
Etikettsjälsfränder-soul-mates
Läst 3441 ggr
PurpleRain
2017-10-17 09:54

Åldersskillnad mellan själsfränder?

Jag har haft turen som har hittat min själsfrände, som jag även är gift med och har ett barn med. Det är dock 26 år emellan oss, men det känns inte som att det är någon åldersskillnad, den enda skillnaden är ju att han har levt längre och har mer erfarenhet osv. Är det vanligt att ens själsfrände är mycket äldre än en själv? Brukar det inte vara så att själarna väntar in varandra innan de får ett nytt liv? Eller hur går det till egentligen?

Annons:
[11:11]
2018-09-01 19:07
#1

Hej, PurpleRain. Ditt namn påminner mig om purple rain låten, gillar du den?
Jag tror inte att någon här kan svara på när en själ väljer att reinkarnera.  För vissa kan det ta några sekunder, för andra så kan det ta flera år, medans andra väljer att inte reinkarnera alls. Jag förstår själv inte hur den andliga världen fungerar.

Det kan också vara så mycket som hindrar själen från att manifestera i en fysisk kropp.. som abort.. missfall.. kanske barnet dör tidigt och försöker igen och dör igen.

Ett exempel kan ju vara att du dog när du var omkring 20 års åldern i ditt förra liv och därför blev han tvungen att vänta.

Vissa brukar skratta och säga "jag tror att min tvillingsjäl eller själsfrände har blivit påkörd utav tåget och dött" men i dem flesta fallen så brukar det oftast kunna vara så…

Upp till toppen
Annons: