Annons:
Etikettsjälsfränder-soul-mates
Läst 2141 ggr
Mekatres
7/27/17, 9:32 PM

Kan han fortfarande vara ämnad för mig?

första gången jag såg han var jag 10 år och hade börjat fyran på en skola, jag såg han första skoldagen och han etsade sig in i mitt sinne. Han gick årskursen över och under alla år jag gick där på den skolan märkte jag alltid när han gick förbi , även om de aldrig var nåt mer än så. Jag visste inte hans namn eller nåt om honom överhuvudtaget, jag hade aldrig haft en konversation med han eller om han med något. När man är 10 år kan man lätt få crushes på äldre personer som man sen glömmer bort och de hade jag även fast med andra killar. Den här killen passerade aldrig nånsin mitt sinne mer än att jag märkte av hans närvaro egentligen. Nu senare är jag är äldre har vi börjat få gemensamma kompisar, jag stötte ihop med honom för nån månad sen och hela jag var nästan som "de e ju han!!" även om jag aldrig tidigare riktigt tänkt på honom så kändes det liksom. Jag har pratat lite med honom på snapchat och så och han visste exakt vem jag va även om vi bara stött ihop en gång. Det verkade nästan som kärlek vid både första och andra ögonkastet. När jag fick ögonkontakt med han första gången blev det som om nåt förändrades inom mig, alla hämningar och osäkerheter försvann i princip. Jag har aldrig känt en så stark connection med någon som jag knappt träffat förut. Sen dess har det alltid känts tryggt att prata med han även om vi fortfarande klassas som nybekanta, det känns som om han liksom förstår exakt hur jag fungerar. Poängen med allt detta är att han har en flickvän han verkar väldigt kär i, har jag bara inbillat mig vår undermedvetna connection eller kan det vara så att vi möttes vid fel tidpunkt och att tiden för oss är att komma? Har ni varit med om något liknande med någon nån gpng? Alltså att man känner en djup kontakt med någon men det verkar ensidigt?

Annons:
[11:11]
9/1/18, 7:15 PM
#1

Hej, Mekatres. Det var väldigt fint skrivet… men frågan är… hur mår du nu? Det finns ingenting som sårar en mera än att se den man älskar… älska någon annan. Tro mig… jag vet.

P.O
3/31/19, 5:46 PM
#2

Själsfrände!

Upp till toppen
Annons: