Tvillingflammor - allmänt

Otrogen tvillingsjäl

2017-02-14 11:14 #0 av: ssangiss

Jag är säker på att jag har träffat min tvillingsjäl men han har varit otrogen mot mig med 5 olika tjejer. Hur hanterar jag detta?

Anmäl
2017-02-14 11:18 #1 av: Niklas

Glöm honom.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök iPad for Work om du vill använda iPad på riktigt.

Anmäl
2017-02-14 11:20 #2 av: Hera

Det är definitivt inte din tvillingsjäl om han varit otrogen. Så jag håller med Niklas!

Anmäl
2017-02-14 11:24 #3 av: ssangiss

Han har dessutom sagt att det är mitt fel för att jag aldrig har litat på honom. Det började med att jag drömde varje natt att han var otrogen men han har blånekat i tre år och försökt berätta för mig att allt handlar om tillit. Fått mig att tro att jag inte kan lita på mina instinkter. Häromdagen kom allt fram och han grät som ett litet barn. Men jag känner ändå att han är min tvillingsjäl? Har sett samma nummer om och om igen på klockan sedan jag träffade honom.

Anmäl
2017-02-14 11:26 #4 av: Hera

Vad du än ser honom som så respekterar han varken dig eller ert förhållande. Visa dig själv respekt och lämna honom.

Anmäl
2017-02-14 11:27 #5 av: ssangiss

Vi har en son tillsammans...

Anmäl
2017-02-14 11:33 #6 av: Agafia

Så länge du stannar kvar så fortsätter han att svika dig , inget bra exempel för etta barn . Se till att du och barnet får ett annat boende om inte din partner flyttar ut .
Ni kan ha delad vårdnad om barnet , det är inte bra för ett barn att vara i en ansträngd miljö där föräldrarna inte är sams .

Anmäl
2017-02-14 11:38 #7 av: Hera

#5 Ännu större anledning till att lämna. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.