Annons:
Etiketttvillingflammor-jordiska
Läst 2518 ggr
[Crystal93]
2016-08-04 16:52

Samma själ?

_🌺Goddag! Jag är ny här och har inte skrivit någonting än.. så jag vill börja med en ytlig introduktion om mig och min Tvillingsjäl.

Jag förstod redan som barn att jag var unik, att jag en dag skulle förändra den här världen och att även jag hade en Tvillingsjäl vid liv. Han skulle vara 3år äldre än mig, 20cm längre än mig..osv. Vi förenades och separerades först som barn 2006, sen återförenades vi 2012 men sen separerades vi återigen 2015. Sen han lämnade mig så har jag förändrats till 100% och idag är jag den kvinnan som jag såg framför mig som barn, trots mitt fruktansvärda lidande.. ifrån helvetet till himlen, ärligt talat. Så kan jag inte bli mera stolt över den jag har utvecklats till att bli, och trots hans svek, så älskar jag honom precis lika mycket som jag älskar mig själv.

Men jag har några frågor som ni kanske skulle vilja besvara mig?😊

Som sagt.. sen han lämnade mig 2015 så har jag genomlidit en rening utav själen och en kundalini uppvakning. (För dem som inte förstår, så är en rening utav själen en form utav 'pånyttfödelse' medan en kundalini uppvakning, är en aktivering utav alla chakror). Det påverkar allting.. din själ, din personlighet, dina vanor, dina vänner..osv. Men det har även 'aktiverat' mina dolda barndomsminnen och påmint mig om att siffrorna 22, 55 och 2016 varit viktiga för mig som barn. Varför förstod jag naturligtvis inte då och därför försvann dem med åren.

Men jag är nu 22år, väger 55kg och året är nu 2016. Kan detta betyda att jag kommer att 'vakna' innan min 23:de-födelsedag? Eller kan det betyda att jag och min Tvillingsjäl kommer att separeras/återförenas för alltid? Eller betyder det att någonting fruktansvärt kommer att ske mig eller min Tvillingsjäl? Förlåt.. för dem 'dramatiska' frågorna, men dessa siffror har varit betydelsefulla för mig, så länge jag kan minnas, och då ställde jag mig själv naturligtvis frågan - Varför just dessa siffror? Varför inte andra.

Mina frågor avslutas dock inte där..🤔

Jag har även haft dessa fascinerande drömmar och visioner om oss tillsammans, men listan är dock så lång.. och därför vill jag endast skriva korta versioner utav dem som verkligen väckt min uppmärksamhet.

(Observera att dessa endast är ytliga beskrivningar)

1. Vi träffades i vit-klädsel och höll om varandra i gräset, en varm sommardag.
2. Vi dansade tillsammans i en bal tillsammans med andra människor.
3. Vi förlovade oss genom att han gav mig en gigantisk diamantring,
som passade perfekt.
4. Vi gifte oss ute i naturen, men alla var vit-klädda och prästen knöt ett rött sidenband runtom våra händer.
5. Vi älskade med varandra passionerat.
6. Vi fick en son tillsammans, vars namn var Eliyah.
Eliyah har därefter förföljt mig sedan dess. Ärligt talat så är han världens sötaste pojke och det tycks som om han växer med tiden, han har nu samma ålder som vi (min Tvillingsjäl och mig) varit tillsammans, ca 3-4år. Det känns som om jag känt Eliyah hela mitt liv och att jag av en underlig känsla älskar honom lika mycket som jag älskar min Tvillingsjäl.
7. Vi fick ett lyckligt familje-liv tillsammans med våran son Eliyah
och våran lilla flicka, som ännu är okänd för mig.
8. Min tvillingsjäl lade sin hand emot min panna och aktiverade mitt tredje öga.
9. Vi (min Tvillingsjäl och mig) gick tillsammans in i Ascension eller den så kallade Uppstigningen.
10. Sen den sista drömmen som jag vill beskriva var om forntida Egypten.
Jag kan se mig själv liggandes död emot en 'stenbricka' och människor står samlade runtomkring mig, men min Tvillingsjäls ansikte är det enda som jag kan minnas, innan jag återupplivades.

Som sagt.. så finns det naturligtvis flera drömmar och visioner, både goda och onda, men även om yin och yang, som leder mig till nästa fråga. Min själ/aura sägs vara vit, medans hans sägs vara svart, vad betyder det egentligen? Kan det vara en symbol för att jag är yin och han är yang, eller? Ironiskt nog så klär jag mig vanligtvis i vitt, medans han klär sig i svart.

Men jag har även blivit fascinerad utav siffror det senaste året.. och jag har sett dem alla, för att vara ärlig.

(Observera att jag inte skriver alla siffror som jag har sett, eftersom det skulle säkerligen ta upp ett helt A4-papper).

1, 11, 111, 1111..osv.
1211, 1311, 1411, 1511..osv.
1313, 1331, 1414, 1441, 1515, 1551
eller 3113, 3131, 4114, 4141, 5115, 5151..osv
Men även årtal som 1990 (min Tvillingsjäls födelse) 1993 (min födelse)
2006, 2012, 2015 och 2016.🤦‍♂️

Jag kan inte avläsa dem eftersom jag ser dem dygnet runt och särskilt när jag tänker på min Tvillingsjäl.. och därför brukar jag kalla dem för - Tvillingsiffror. Men vad vill siffrorna visa mig egentligen?? Jag förstår inte.. vill dem bara visa mig att våran energi synkroniserar, eller? Jag erkänner att när jag ser siffrorna, särskilt 1111 eller 2222 så känner jag mig älskad och balanserad.. det är verkligen en intensiv men ändå harmonisk känsla över dessa siffror.

Därefter inspirerade siffrorna mig till att studera numerologi och då testade jag min Tvillingsjäls och mina siffror, och vad som chockerade mig som mest var att vi hade exakt samma siffror!😮

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva mera..😊men jag vill tacka er för att ni tod er tid till att läsa och jag är oerhört tacksam om ni skulle vilja ge mig ett svar innan ni lämnar sidan.

👋Men även om ni inte skulle göra det så önskar jag er verkligen en mysig dag!❤️_

Annons:
Upp till toppen
Annons: